  • 1. Data: 2002-01-31 12:05:40
    Temat: BPH PBK Awaria systemu...!!!!
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Jest godzina 13:01 a PROFAIL w BPHPBK nadal nie funkcjonuje.....!!!!!!!

    Skandal 3 bank w Polsce a nawet nie zamknęli wczorajszego dnia....!!!!!

    Bez komentarza

    Ps: to jest ta intensywna ekspansja....???...nowe możliwości....???....nowa
    jakość....???

    Pozdrawiam

    Niecierpliwy_Lew

  • 2. Data: 2002-01-31 12:50:43
    Temat: Re: BPH PBK Awaria systemu...!!!!
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    Lew wrote:

    > Jest godzina 13:01 a PROFAIL w BPHPBK nadal nie funkcjonuje.....!!!!!!!
    >
    > Skandal 3 bank w Polsce a nawet nie zamknęli wczorajszego dnia....!!!!!
    >
    > Bez komentarza

    dzis w jednym z krakowskich oddzialow odprawiali wku%^&*nych klientow z
    kwitkiem...
    chyba tak jest wszedzie, sezam oczywiscie nie dziala...
    mydla oczy klientom ze moze system zadziala kolo 14, zobaczymy...

    moze ktos wie czy mozna ich skarzyc za straty spowodowane utrata dostepu
    do
    swoich pieniedzy ?

  • 3. Data: 2002-01-31 14:01:56
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    RAdze przeczytac regulamin
    Tam napisano ze w razie awarii systemu elektronicznego Bank może zmienić
    forme obslugi klienta na inną "lub cos w tym stylu"

  • 4. Data: 2002-01-31 14:09:23
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    Marcin pisze:

    >dzis w jednym z krakowskich oddzialow odprawiali wku%^&*nych klientow z
    >kwitkiem...

    mnie tez chcieli odprawic ale sie nie dalem - zlozylem dyspozycje
    zamkniecia rachunku, polecam!

  • 5. Data: 2002-01-31 19:33:43
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Jeżeli potrafisz udowodnić swoje straty to masz duże szanse na
    odszkodowanie.

  • 6. Data: 2002-01-31 20:58:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Lew" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Jest godzina 13:01 a PROFAIL w BPHPBK nadal nie funkcjonuje.....!!!!!!!

    No coz, trudno sie dziwic jesli tak sie nazywa :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator