  • 21. Data: 2010-09-22 10:12:17
    Temat: Re: mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 09:57:08 +0000, xbartx napisał(a):

    > oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu

    Ja mam właśnie ten sentyment ;-)
    No i mam myśl taką, że może z czasem jednak spróbują obłożyć opłatą także
    "tę nową" kartę. Bo "tej starej" raczej się nie odważą (nawet jeśli jest
    ich o wiele więcej).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 22. Data: 2010-09-22 12:39:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Trochę bez sensu, no chyba że chodzi o jakieś akceptowanie w szczególnych
    > miejscach, bo MC nie ma 2% przy przewalutowaniu a reszta jest dokładnie
    > taka sama, no oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu ;)

    nie do końca rozumiem, w jakim przypadku te 2% ?

  • 23. Data: 2010-09-22 12:45:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:39:01 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > nie do końca rozumiem, w jakim przypadku te 2% ?

    Przy przewalutowaniu.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2010-09-22 13:00:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 22.09.2010 11:20, zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    rowizji-i-oplat.html
    53930&sr=ld&pn=1&cat=0

    > mastercard zastrzeżona i zniszczona

    A nie trzeba było otworzyć izzyKonta i do niego zamówić Visę?

  • 25. Data: 2010-09-22 13:06:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 12:45:43 +0000, xbartx napisał(a):

    > Przy przewalutowaniu.

    Ściśle: przy przewalutowaniu z waluty innej niż euro na euro właśnie. Bo
    za przewalutowanie euro na złotówki to nawet błękitny delfinek nie bierze
    grosza.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 26. Data: 2010-09-22 13:57:53
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent xbartx nadaje:
    > Trochę bez sensu

    MC z PayPassem można dostać gdzie indziej (OF) za 0 zł.
    Pozostawanie w mBanku z MC, z którego już raz próbowano ściągnąć opłatę
    jest proszeniem się o kłopoty.

  • 27. Data: 2010-09-22 14:04:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czyli jak kupię w usd to master lepszy?

  • 28. Data: 2010-09-22 18:53:36
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:4c98fc89$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>, Rafał wrote:

    > Paypass jest po 1.50. Więc nie ma co snuć teorii spiskowych.

    Nie ma co snuć teorii, bo prawdą jest o czym Marcin napisał, że mBank
    swego czasu pobrał opłatę za MC, choć w taryfie takiej pozycji nie było.
    A teraz jest. Czyli szykowali się od dawna.
    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 29. Data: 2010-09-22 18:59:56
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "perian" news:1kpw1kxhx6scp$.dlg@perian.pl

    > Nie ma co snuć teorii, bo prawdą jest o czym Marcin napisał, że mBank
    > swego czasu pobrał opłatę za MC, choć w taryfie takiej pozycji nie było.
    > A teraz jest. Czyli szykowali się od dawna.

    nie ma jednak co ukrywać, że trochę to nielegancko bądź jak kto woli
    nieprofesjonalnie z ich strony. Z resztą podobne głosy pojawiają się na
    mBankowym forum.

    Tak z boku tematu to ciekawi mnie jedna, kwestia techniczna (jeżeli tak w
    ogóle można ująć). Mianowicie czy wiadomo jak wygląda "procedura powrotu" do
    karty innej organizacji płatniczej?
    Co jeżeli np. w chwili obecnej ktoś posiada MC Debit i chciał by powrócić do
    Visy? mBank będzie robił jakieś problemy kiedy np. po otrzymaniu nowego
    plastiku zaraz zastrzegę stary? I co najważniejsze - czy za takie operacje
    obarczy mnie jakąś prowizją, no bo w pewnym sensie przez pewien okres czasu
    będę posiadał dwie karty - dobrze rozumuję?

    Pozdrawiam.

  • 30. Data: 2010-09-22 19:21:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze: