  • 1. Data: 2010-09-21 12:07:26
    Temat: mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Właśnie zmienili TOiP
    Blog:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat.html
    Forum:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=953930&t=9
    53930&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 2. Data: 2010-09-21 12:09:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i7a75t$qg3$...@i...gazeta.pl...
    > Właśnie zmienili TOiP
    > Blog:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat.html
    > Forum:
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=953930&t=9
    53930&sr=ld&pn=1&cat=0

    Jak widzę wprowadzono także przelewy z KK z opłatą 3%. Ot rynek chcą
    zawojować!

  • 3. Data: 2010-09-21 12:17:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Właśnie zmienili TOiP
    > Blog:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat.html

    Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
    wznawiali?

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2010-09-21 12:32:02
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    > Właśnie zmienili TOiP
> [...]

    Oświećcie mnie bo już się pogubiłem czytając to forum mbanku.
    Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest
    płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

  • 5. Data: 2010-09-21 12:36:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Włodziu" <z...@w...pl> writes:

> [...]
    > płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

    Jęśli dobrze rozumiem, jeśli masz _jedną_ kartę do eKonta, to nie
    płacisz. Płacisz za drugą.

    KJ

    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

  • 6. Data: 2010-09-21 12:37:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Włodziu" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest
    > płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną

    Jedna jest bezpłatna.

  • 7. Data: 2010-09-21 15:42:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-21 14:07, b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Właśnie zmienili TOiP

    Prawdopodobnie miało zostać jak jest, tylko niestety skala
    "kolekcjonerów" ich przerosła.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2010-09-21 18:09:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie miało zostać jak jest, tylko niestety skala "kolekcjonerów"
    > ich przerosła.

    Akcja z zaborem 1,50 zł w zeszłym miesiącu na to nie wskazuje. Wskazuje
    natomiast na fakt, że od początku coś kombinowali. Raczej polegało to na
    akcji: zamówcie bezpłatną kartę, a jak was zaczniemy kroić po 1,50 zł, to
    1/3 nie zauważy, a kolejna machnie ręką.

  • 9. Data: 2010-09-21 18:42:19
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-21 20:09, Marcin Wasilewski pisze:
    > Akcja z zaborem 1,50 zł w zeszłym miesiącu na to nie wskazuje.

    Paypass jest po 1.50. Więc nie ma co snuć teorii spiskowych.

    --
    Raf

  • 10. Data: 2010-09-22 07:04:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 14:09:50 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jak widzę wprowadzono także przelewy z KK z opłatą 3%. Ot rynek chcą
    > zawojować!

    I to jest bardzo ciekawe:

    * dodaniu informacji, że mBank nie pobiera opłaty za przelew z rachunku
    KARTY kredytowej w ramach płatności z wykorzystaniem usługi mTRANSFER,

    To ma jakieś sensowne zastosowanie? Płacenie kk przez mTRANSFER?

    --
    xbartx