  • 1. Data: 2010-09-21 19:38:54
    Temat: proszę o wyjaśnienie znaczenia tej informacji
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    http://biznes.onet.pl/ansa-konfiskata-23-mln-euro-z-
    konta-watykanskiego-,18543,3697487,1,news-detal

    Nic nie rozumiem - może mi ktoś wyjaśnić?

    Feromon

  • 2. Data: 2010-09-21 21:24:57
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-21 21:38, Feromon pisze:
    > http://biznes.onet.pl/ansa-konfiskata-23-mln-euro-z-
    konta-watykanskiego-,18543,3697487,1,news-detal

    > Nic nie rozumiem - może mi ktoś wyjaśnić?

    Ale którą część wyjaśnić? Bo to że Instytut Dzieł Religijnych święty
    nie jest to wiadomo już od zeszłego wieku, co jakiś czas wychodzą
    podobne sprawy.
    <http://en.wikipedia.org/wiki/Institute_for_Works_of
    _Religion#Controversy>