  • 11. Data: 2005-07-14 18:03:50
    Temat: Re: [mBank] A jednak potrafią - jestem w szoku ;-)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:

    > Mój czytnik bardzo dobrze sobie radzi z plliterkami w nagłówkach.
    > Ale je trzeba jeszcze potrafić poprawnie zapisać -- a ty nie potrafisz.

    Ha, ha. Dobry troll na wieczór nie jest zły.

    Subject: Re: =?utf-8?Q?[mBank]_A_jednak_potr?=
    =?utf-8?Q?afi=C2=B1_-_jestem_w_szok?=
    =?utf-8?Q?u_;-)?=

    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 12. Data: 2005-07-14 18:25:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    S.T. napisał:

    > Bywają też rybki, które potrafią zjeść robaka bez łykania haczyka ;-)

    Nie robaka, a chyba wisienkę ;-)

    K.

  • 13. Data: 2005-07-14 18:31:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie robaka, a chyba wisienkę ;-)

    No tak, zapomniałem w rybkach wegetariankach ;-)

  • 14. Data: 2005-07-14 18:41:15
    Temat: Re: [mBank] A jednak potrafi? - jestem w szoku ;-)
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    > Jedyny minus to oprocentowanie cos kolo 20%

    ~16% -- i tak sporo

    jest jeszcze tarcza podatkowa co czyni realne oprocentowanie (realny koszt)
    na poziomie12,96% w I-szym progu podatkowym (16%x0,81).

    Andrum

  • 15. Data: 2005-07-14 19:10:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Jul 2005 18:03:50 +0000 (UTC), w <db69e6$ch0$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Ha, ha. Dobry troll na wieczór nie jest zły.
    >
    > Subject: Re: =?utf-8?Q?[mBank]_A_jednak_potr?=
    > =?utf-8?Q?afi=C2=B1_-_jestem_w_szok?=
    > =?utf-8?Q?u_;-)?=

    No proszę, a wydawałoby się, że powinieneś się znać.

    Moje 0,03zł inwestycji w twoje wykształcenie:
    a) Content-Type określa tryby kodowania *treści* postu (nie nagłówka)
    b) na nagłówku masz kodowanie UTF, ponieważ tylko w UTF da się przedstawić
    znak, który napisał przepiśca, a który ma udawać "ą" -- bo nim nie jest,
    chociaż czasem go tak będzie widać.

    A teraz możesz już iść spać, nie zapomnij poczytać sobie RFC i pochwalić się
    jutro na grupie.

    A następnym razem dokładnie napisz co jest nie tak (twoim zdaniem) -- po co tak
    nieudolnie trollujesz, skoro możesz od razu jednym postem zrobić z siebie
    pośmiewisko ;)

  • 16. Data: 2005-07-14 20:59:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "gg" <n...@m...com> writes:

    > Jeszcze nie widziałem zeby bank rozdawal kase za darmo.

    To nie jest za darmo, korzystanie z kredytu oznacza placenie odsetek.

    Ostatnio banki chetnie daja kredyty... np. do mnie wysylaja informacje
    o przyznaniu takowych na wyciagach, SMSami, oraz dzwonia i zachecaja.
    I pomyslec ze pare lat temu glupia karte debit offline trudno bylo
    uzyskac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-07-14 22:43:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mój czytnik bardzo dobrze sobie radzi z plliterkami w nagłówkach.
    > Ale je trzeba jeszcze potrafić poprawnie zapisać -- a ty nie potrafisz.

    Taaa, tandetny OE czyta jak należy, w Mozilli nie ma problemu,
    tylko FA jest taki dobry, że głupieje.
    Nagłówek nie był kodowany w UTF, tylko w ISO i jedynie
    ten wspaniały FA tego nie widzi bez jawnej deklaracji.

  • 18. Data: 2005-07-15 07:04:49
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bywają też rybki, które potrafią zjeść robaka bez łykania haczyka ;-)

    co to za impreza bez polykania ?:>