  • 1. Data: 2005-07-14 10:56:30
    Temat: mbank nie blokuje karty po błędach w pinie???
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Ano, słoneczko przygrzewa i piny mi się w głowie mieszają. No i w
    sobotę chciałem sobie wyjąć parę złotych na kartę mbanku z bankomatu
    WBK, dwa razy dałem niewłaściwy PIN i profilaktycznie trzeci raz już
    nie próbowałem.

    Dzisiaj z tą samą kartą (z którą w międzyczasie nic od soboty nie
    robiłem, nawet w posie nie płaciłem) znów polazłem do (zresztą tego
    samego bankomatu) i ... znów wpisałem najpierw nie ten pin. Przy
    poprawce wpisałem już dobrze i pieniążki dostałem.

    A teraz tak sobie kombinuję grzecznie, że podobno po trzecim błędzie w
    pinie karta miała być zatrzymywana przez bankomat a przynajmniej
    blokowana. A ja jak by nie liczyć wypłaciłem za czwartym podejściem...

  • 2. Data: 2005-07-14 11:05:16
    Temat: Re: mbank nie blokuje karty po błędach w pinie???
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > pinie karta miała być zatrzymywana przez bankomat a przynajmniej
    > blokowana. A ja jak by nie liczyć wypłaciłem za czwartym podejściem...

    Coś w tym jest ja pamiętam kiedyś chyba z 2 razy wpisałem pin i mi nie
    weszło to profilaktycznie wyciągnąłem kartę z bankomatu - czynność
    powtórzyłem (znów 2 razy) wyciągnąłem, poszedłem do innego bankomatu i
    pomoglo (znaczy kasę wydał). Sądziłem że to wina bankomatu (bo pin na
    100% dobrze wpisywałem - maksymalnie raz mogłem się pomylić).
    axell

  • 3. Data: 2005-07-14 11:09:57
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    Marcin Kasperski napisał(a):
> [...]
    > pinie karta miała być zatrzymywana przez bankomat a przynajmniej
    > blokowana. A ja jak by nie liczyć wypłaciłem za czwartym podejściem...

    zdaje się, że dopuszczalne są dwa błędy w ramach jednego dnia ale nie
    będę się upierał przy tej wersji

    --
    pzdr
    sidorowski

  • 4. Data: 2005-07-14 11:24:54
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    > zdaje się, że dopuszczalne są dwa błędy w ramach jednego dnia ale nie
    > będę się upierał przy tej wersji
    >
    > --
    > pzdr
    > sidorowski