  • 1. Data: 2005-07-14 08:50:37
    Temat: Visa Classic mBanku
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    Pytanie do posiadaczy Visa Classic mBanku:

    Czy zakupy karta kredytowa VC sa (w wiekszosci przypadkow) autoryzowane
    PIN-em, czy karta zachowuje sie jak debetowa Visa Electron, czyli w
    wiekszosci przypadkow jest to wylacznie podpis?

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2005-07-14 08:54:36
    Temat: Re: Visa Classic mBanku
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    wk napisał(a):
> [...]
    > PIN-em, czy karta zachowuje sie jak debetowa Visa Electron, czyli w
    > wiekszosci przypadkow jest to wylacznie podpis?

    Ani razu nie musiałem podawać PINu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-07-14 09:04:58
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 10:50:37 +0200, wk napisał(a):

    > Czy zakupy karta kredytowa VC sa (w wiekszosci przypadkow) autoryzowane
    > PIN-em, czy karta zachowuje sie jak debetowa Visa Electron, czyli w
    > wiekszosci przypadkow jest to wylacznie podpis?

    PINu chyba tylko w bankomacie zada (ale nie wkladalem nigdy, moze i tam
    chcialaby podpis? :) )

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-07-14 09:12:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    wk <b...@p...onet.abcpl> wrote:

    > Czy zakupy karta kredytowa VC sa (w wiekszosci przypadkow) autoryzowane

    Nie napisales jakie zakupy i gdzie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-07-14 09:29:04
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message

    > Nie napisales jakie zakupy i gdzie.

    Np. w polskich markietach ;)
    Ogolnie czy wszedzie tam gdzie debetowa VE nie zada pinu, VC tez obejdzie
    sie bez niego?
    Z poprzednich wypowiedzie widac ze tak.
    Nie bardzo rozumiem takiego podejscia mBanku. Z tego powodu, dla VE musialem
    drastycznie zmniejszyc limit transakcji bezgotowkowych. Bo niech ktos
    znajdzie i zrobi debet na kilka tysiecy :/

    Czy za transakcje z PINem sa drozsze dla banku (inny system, typ kart)? Czy
    jest jakis inny powod ze mBank go nie stosuje?

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2005-07-14 09:31:24
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    wk napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy za transakcje z PINem sa drozsze dla banku (inny system, typ kart)? Czy
    > jest jakis inny powod ze mBank go nie stosuje?

    Poczytaj archiwum.
    Było sporo dłuuugich dyskusji pin vs podpis.
    Wnioski są takie że podpis mimo wszystko bezpieczniejszy.

  • 7. Data: 2005-07-14 09:43:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wk napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem takiego podejscia mBanku. Z tego powodu, dla VE musialem
    > drastycznie zmniejszyc limit transakcji bezgotowkowych. Bo niech ktos
    > znajdzie i zrobi debet na kilka tysiecy :/

    Z podobnego powodu, szerokim łukiem omijam karty które wymagają PINowania.

  • 8. Data: 2005-07-14 09:52:36
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    > wk napisał(a):
    [...]
    > Z podobnego powodu, szerokim łukiem omijam karty które wymagają PINowania.

    W takim razie chyba musze cos doczytac ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 9. Data: 2005-07-14 11:44:32
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    To będzie Pan musiał zrezygnować całkiem z karty bo za dwa trzy lata będą
    tylko karty czipowe a one wymagają pin.

  • 10. Data: 2005-07-14 11:55:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Audyt IT napisał(a):

    > To będzie Pan musiał zrezygnować całkiem z karty bo za dwa trzy lata
    > będą tylko karty czipowe a one wymagają pin.

    Póki nie muszę PINować, to nie będę.