  • 1. Data: 2005-07-14 09:20:57
    Temat: Inteligo / PKO BP
    Od: "Marcin Posłuszny" <f...@t...pl>

    Jaka jest minimalna kwota , ktora mozna wyplacic z bankomatu PKO posiadajac
    konto w inteligo ?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-14 09:22:48
    Temat: Re: Inteligo / PKO BP
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Posłuszny napisał(a):
    > Jaka jest minimalna kwota , ktora mozna wyplacic z bankomatu PKO posiadajac
    > konto w inteligo ?

    20zl (mniejszych nominalow brak).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-14 09:23:37
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Posłuszny" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest minimalna kwota , ktora mozna wyplacic z bankomatu PKO
    > posiadajac
    > konto w inteligo ?

    Zależy od maszyny. Najmniej udało mi się wypłacić 20 zł. Ostatnio trafiam
    tylko na te wypłacające 50 zł. Chyba te nowsze maszyny wypłacają 50 zł.

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 4. Data: 2005-07-14 11:23:04
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Marcin Posłuszny wrote:
    > Jaka jest minimalna kwota , ktora mozna wyplacic z bankomatu PKO posiadajac
    > konto w inteligo ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Jeśli to jest bankomat innego banku to można nawet 10 zł.

  • 5. Data: 2005-07-14 13:24:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Audyt IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to jest bankomat innego banku to można nawet 10 zł.

    Czy jest bankomat PKO BP, który jednocześnie jest bankomatem innego banku?

    PS: Aha, można też wypłacać od 1 grosza w górę z terminali w oddziale PKO
    BP.

  • 6. Data: 2005-07-14 14:18:11
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Marcin Posłuszny napisał(a):
    > Jaka jest minimalna kwota , ktora mozna wyplacic z bankomatu PKO posiadajac
    > konto w inteligo ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Bankomaty BGŻ są zaopatrzone w nominał 10-złotowy (o ile nie zmieniło
    się to w ciągu ostatniego roku), przy czym wówczas jest opłata 4,5.
    Kartą w Inteligo można też bez prowizji wypłacać dowolne kwoty w
    agencjach i oddziałach wyposażonych z POS-y ale trzeba pamiętać, żeby na
    rachunku było dostępne przynajmniej 10 PLN więcej niż wypłacana kwota.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 7. Data: 2005-07-14 15:59:31
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Z tymi bankomatami wypłacającymi po 10 zł to jest o tyle kłopot że jak
    chcę mieć drobne i wypłacę 80 zł to mogę dostać 50+20+10 a gdy bankomat
    wypłaca od 20 zł to dostaję 4*20 zł czyli mniejsze drobne.

  • 8. Data: 2005-07-14 16:45:10
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Audyt IT napisał(a):
    > Z tymi bankomatami wypłacającymi po 10 zł to jest o tyle kłopot że jak
    > chcę mieć drobne i wypłacę 80 zł to mogę dostać 50+20+10 a gdy bankomat
    > wypłaca od 20 zł to dostaję 4*20 zł czyli mniejsze drobne.

    Jeżeli masz bezprowizyjne wypłaty to możesz wypłacić na dwie tury, np.
    50, a później 30 :D Zresztą mi raczej nie zależy na nominałach, a na
    kwocie, jeżeli już wypłacam gotówkę, to po to żeby ją szybko wydać ;]
    jeżeli mogę to wolę obrót bezgotówkowy.

  • 9. Data: 2005-07-14 18:53:10
    Od: bob <b...@m...ru>

    mlody_book wrote:

> [...]
    > agencjach i oddziałach wyposażonych z POS-y ale trzeba pamiętać, żeby na
    > rachunku było dostępne przynajmniej 10 PLN więcej niż wypłacana kwota.

    z POS-ami np. w Łomży (duży oddział) to kicha ! od pół roku nie udało mi
    się z POS-a wypłacic ani złotówki - zawsze gadka że nie działa albo nie
    ma komu albo nie można itp ...

  • 10. Data: 2005-07-26 10:49:07
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Na dwie tury może się nie kalkulować jeśli jest kolejka za mną do
    bankomatu. Ludzie się wściekną.
    Też raczej kupuję bezgotówkowo.