  • 1. Data: 2005-07-14 12:01:59
    Temat: sesje banków
    Od: "brutex" <b...@B...pl>

    Witam
    Czy mógłby mi ktoś podać stronke na której było by podane w jakich godzinach
    banki mają sesje przychodzące i wychodzące /przelewy/. Każdy bank ponoć ma w
    innych godzinach.
    Szukam w googlach od dłuższego czasu ale jakoś z mizernym skutkiem :)
    Bardzo dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

    brtx.

  • 2. Data: 2005-07-14 12:05:29
    Temat: Re: sesje banków
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:db5k95$60g$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz brutex napisał:

    > Witam
    > Czy mógłby mi ktoś podać stronke na której było by podane w jakich
    > godzinach banki mają sesje przychodzące i wychodzące /przelewy/. Każdy
    > bank ponoć ma w innych godzinach.

    Już ni ma, a nawet jeśli jest kopia to nie była aktualna.

    > Szukam w googlach od dłuższego czasu ale jakoś z mizernym skutkiem :)
    > Bardzo dziękuje za pomoc.
    > Pozdrawiam.

    Moge ci pomóc z poniższymi:
    I sesja przychodzących :
    BZWBK przed 11.20
    Lukas 12
    VWBD od 11.30
    mBank koło 13.15

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-07-14 12:17:49
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    brutex wrote:
    > Witam
    > Czy móg?by mi kto? podaae stronke na której by?o by podane w jakich godzinach
    > banki maj? sesje przychodz?ce i wychodz?ce /przelewy/. Ka?dy bank ponoae ma w
    > innych godzinach.
    > Szukam w googlach od d?u?szego czasu ale jako? z mizernym skutkiem :)
    > Bardzo dzi?kuje za pomoc.
    > Pozdrawiam.

    http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php

    nie jest zbyt aktualna

  • 4. Data: 2005-07-14 15:49:41
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    brutex <b...@B...pl> napisał(a):

> [...]
    > innych godzinach.
    > Szukam w googlach od dłuższego czasu ale jakoś z mizernym skutkiem :)

    1. Zerknij na strony bankow, ktorych sesje Cie interesuja i poczytak FAQ

    2. Zadzwon na infolinie tychze bankow, jesli ich strony www o tym milcza

    3. Wyslij maile, do bankow, ktorych sesje Cie interesuja (kontakt e-mail
    powinien sie znajdowac w zakladce KONTAKT).