  • 1. Data: 2005-07-14 08:09:37
    Temat: Informacje o spłacie rat czemu nie dostałem?
    Od: "Grisza" <r...@o...plSPAM_PRECZ>

    Witam.
    Mam kredyt hipoteczny w Kredyt banku. W umowie jest napisane że spłaty
    powinienem wpłacać 15 każdego miesiąca i będą obliczane na trzy miesiące na
    podstawie WIBOR 3M z 10 dni roboczych poprzedniego miesiąca. Wpłaciłem już 3
    raty, teraz ma być 4 i w dalszym ciągu nie dostałem z banku jaka ma być
    stawka za 4 miesiąc. (Myślę że niższa w związku ze spadkiem WIBORU).
    Mam pytanie czy wam też przysyłają te informacje jak im się podoba? A może
    powinienem doczytać umowę bo o czymś nie wiem?

    Pozdrawiam GR

  • 2. Data: 2005-07-14 08:40:02
    Temat: Re: Informacje o spłacie rat czemu nie dostałem?
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Grisza <r...@o...plSPAM_PRECZ> napisał(a):

> [...]
    > Mam pytanie czy wam też przysyłają te informacje jak im się podoba? A może
    > powinienem doczytać umowę bo o czymś nie wiem?

    Przypomna sobie o Tobie, jak bedziesz mial niedoplate na kredycie. Juz Ci
    wcisneli kredyt, wiec juz nie musza sie o Ciebie wiecej troszczyc (raczej).
    Poza tym, to ty im wisisz kase na lata.
    Typowe podejscie w PL do klienta.

  • 3. Data: 2005-07-14 08:46:08
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Grisza wrote:
    > Witam.
    > Mam kredyt hipoteczny w Kredyt banku. W umowie jest napisane ?e sp?aty
    > powinienem wp?acaae 15 ka?dego miesi?ca i b?d? obliczane na trzy miesi?ce na
    > podstawie WIBOR 3M z 10 dni roboczych poprzedniego miesi?ca. Wp?aci?em ju? 3
    > raty, teraz ma byae 4 i w dalszym ci?gu nie dosta?em z banku jaka ma byae
    > stawka za 4 miesi?c. (My?l? ?e ni?sza w zwi?zku ze spadkiem WIBORU).
    > Mam pytanie czy wam te? przysy?aj? te informacje jak im si? podoba? A mo?e
    > powinienem doczytaae umow? bo o czym? nie wiem?

    Skontaktuj sie z doradca, u ktorego skladales wniosek.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 4. Data: 2005-07-14 08:55:29
    Od: "n...@g...pl" <n...@g...pl>

> [...]
    >wcisneli kredyt, wiec juz nie musza sie o Ciebie wiecej troszczyc (raczej).

    http://skocz.pl/sciema
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2005-07-14 10:00:10
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-07-14 10:09, *Grisza* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > Mam pytanie czy wam też przysyłają te informacje jak im się podoba? A może
    > powinienem doczytać umowę bo o czymś nie wiem?

    PKO BP ma ten sam problem. Tez jeszcze nie doczekałem się żadnego
    zestawienia wysokości rat.

    --
    *Gniewomir*
    Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo.

  • 6. Data: 2005-07-14 11:24:38
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Grisza wrote:
> [...]
    > Mam pytanie czy wam też przysyłają te informacje jak im się podoba? A może
    > powinienem doczytać umowę bo o czymś nie wiem?

    Standard jak widzę. Mnie przysłali pierwsze zestawienie.. po roku
    (pewnie jakaś kontrola w oddziale była). A teraz przysyłają jak im się
    podoba, ale zwykle co 3 miesiące.

    Za to monity o sprawdzaniu zarobków dostaję regularnie co pół roku i
    musze z papierami latać.

    Moja rada: zainwestuj 7zł / miesiąc i wykup konto z obsługą przez
    internet. Ja tak zrobiłem i widzę z wyprzedzenim jaką będę miał
    najbliższą ratę. Poza tym mogę nadpłacać kredyt bez chodzenia do banku,
    przelewami i od razu widać ile nadpłaciłem i o ile się zmniejsza
    nastepna rata.

    Może to nie najtańsze rozwiązanie (84 PLN/rok) ale Twój spokój jest
    chyba tyle wart..?

    reik.

  • 7. Data: 2005-07-14 13:23:51
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    >PKO BP ma ten sam problem. Tez jeszcze nie doczekałem się żadnego
    >zestawienia wysokości rat.

    Ja mam od 12.2003 kredyt h. w PKOBP i zestawienia przysyłają bardzo
    regularnie.
    Fakt, że ratę sami ściągają - mają tylko być pierwszego pieniądze na koncie
    :-)

    Boa.

  • 8. Data: 2005-07-14 19:45:24
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Grisza napisał(a):
> [...]
    > Mam pytanie czy wam też przysyłają te informacje jak im się podoba? A może
    > powinienem doczytać umowę bo o czymś nie wiem?

    No to widzę, że BPH nie jest pod tym względem jedyny. Też się musiałem z
    nimi szarpać o te zestawienia. Muszę przyznać, że teraz scentralizowali
    obsługę tych kredytów i zestawienia przychodzą już od roku regularnie.
    Jak Cię z tego powodu spotkają jakieś przykrości ze strony banku,
    wysmaruj soczystą reklamację na piśmie i zażądaj zwrotu ewentualnych
    kosztów. Ktoś przynajmniej pójdzie za to na dywanik i następnym razem
    przyłoży się do swoich obowiązków.

    Piotr Hołda