  • 11. Data: 2003-08-21 07:41:02
    Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą, można

    > samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam ten numer
    > wziąć.

    oczywiście, że jest, ja przynajmniej mam
    niby jak w inny sposób mieli przekazać ten numer? tylko przez infolinie??

    z banku dostajesz umowe do podpisania i zostawiasz sobie jedna kopie, na
    ktorej na pewno jest ID
    poszukaj

    pozdrawiam
    Karolina

  • 12. Data: 2003-08-21 09:38:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > z banku dostajesz umowe do podpisania i zostawiasz sobie jedna kopie, na

    Gwoli ścisłości. Nie na umowie, a na potwierdzeniu. To pierwsze primo.

    Drugie primo to to, że na przykład ja nie mam w miejscu na ID kompletnie
    nic. A osoby, które zakładały konta w połowie zeszłego roku też nia mają ID
    na potwierdzeniach.

    Trzecie primo. Jak ktoś zgubił ID, to dzwonić do mLinii i nie wiem po co
    więcej ten temat roztrząsać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 13. Data: 2003-08-21 09:42:54
    Od: "Malkuth" <g...@p...onet.pl>

    W artykule 2...@b...poznan.pl,
    niejaki(a): Budzik z adresu <b...@t...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Tako rzecze c...@p...onet.pl:

    > chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą,
    > można ją samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam
    > ten numer wziąć.

    Az z ciekawosci wzialem moja umowe i patrze sobie,
    jest pole ID: _________
    ale... jest puste!
    Umowe przyslal mi bank ktora potem odeslalem podpisana.
    Tak wiec nie ma ID na umowie...
    Pozostaje info na mLince.
    Pozdrawiam,
    Grzesiek