  • 21. Data: 2007-03-22 20:49:30
    Temat: Re: lokata bankowa
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Dajesz gwarancję?

    Gwarancje co to 1 miesiaca nie, luzne stwierdzenie faktu ktore jest
    poparte pieniedzmi wiec jakby cos trudno.

    Natomiast na dzis w zadnym wypadku nie polecalbymm inwestycji w akcyjne
    na rok, mamy teraz rekordy wiec co oczekujecie ze te rekordy pobijemy o
    20-30% ot tak poprostu ?

  • 22. Data: 2007-03-22 20:50:17
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Napisałeś: "Ale za miesiac wyzej nie bedzie"
    > Tak czy nie ?

    Takie moje zdanie :) nie pozostaje nic innego jak poczekac do
    22 kwietnia

  • 23. Data: 2007-03-22 21:09:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Natomiast na dzis w zadnym wypadku nie polecalbymm inwestycji w akcyjne
    > na rok, mamy teraz rekordy wiec co oczekujecie ze te rekordy pobijemy o
    > 20-30% ot tak poprostu ?

    dokladnie pamietam grudzien 2005 i teksty analitykow: w 2006 r. na
    akcjach max 8-10%...bo hossa od ponad 2 lat i cos musi strzelic

    jezeli jestes pewny jaka bedzie wartosc WIG20 za miesiac to polecam
    kontrakty terminowe, zarabiasz tez na spadkach ;-))

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 24. Data: 2007-03-22 21:24:08
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]

    > jezeli jestes pewny jaka bedzie wartosc WIG20 za miesiac to polecam
    > kontrakty terminowe, zarabiasz tez na spadkach ;-))

    Pamietasz tylko tych ktorzy sie mylili ot co.
    Strzelic musi predzej czy pozniej i trzeba o tym pamietac.
    To jak kolejny stosunek seksualny z chora na HIV kazdy nastepny rok
    hossy to wieksza szansa na "syfa".

  • 25. Data: 2007-03-22 21:26:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Pamietasz tylko tych ktorzy sie mylili ot co.
    widocznie byli w wiekszosci

    > Strzelic musi predzej czy pozniej i trzeba o tym pamietac.
    > To jak kolejny stosunek seksualny z chora na HIV kazdy nastepny rok
    > hossy to wieksza szansa na "syfa".

    jasne, w koncu "drzewa nie rosna do nieba"
    dlatego moj mocno akcyjny portfel zmienia sie powoli w stabilny...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 26. Data: 2007-03-23 06:32:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > widocznie byli w wiekszosci

    Wcale nie, poprostu miales akcje, fundusze i zwracales uwage na
    PRZECIWNE opinie.

    > jasne, w koncu "drzewa nie rosna do nieba"
    > dlatego moj mocno akcyjny portfel zmienia sie powoli w stabilny...

    Jak mozesz szybko wyskoczyc to nie warto bo koncowa euforia zawsze jest
    dynamiczna. No pozyjemy zobaczymy OFE iTFI beda trzymac rynek bo premie
    kwartalne niedlugo ale w kwietniu to juz roznie moze byc.

  • 27. Data: 2007-04-19 11:23:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    > Bo obecnie jest wyzej na WIg niz bylo miesiac temu.
    > Ale za miesiac wyzej nie bedzie.

    Mija miesiąc, WIG jest wyżej.

  • 28. Data: 2007-04-19 11:35:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mija miesiąc, WIG jest wyżej.

    22 marca gdzie masz miesiac.

    Ok troche wzroslo bo byl ok 56tys pkt. Choc te 3 tys mozemy jeszcze
    stracic do konca tygodnia.

  • 29. Data: 2007-04-19 12:46:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Apr 2007 13:35:56 +0200, w <f07k72$2ks$1@news.onet.pl>, Jan

    > 22 marca gdzie masz miesiac.

    22 kwietnia wypada w weekend.

    > Ok troche wzroslo bo byl ok 56tys pkt. Choc te 3 tys mozemy jeszcze
    > stracic do konca tygodnia.

    Na pewno...

  • 30. Data: 2007-04-21 11:32:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>