  • 31. Data: 2007-04-21 16:42:24
    Temat: Re: lokata bankowa
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > Thu, 19 Apr 2007 14:46:57 +0200, w
    > <3...@4...com>, "r...@a...net.pl"

    > 60316,69 / 56315,40 = 1,07
    > czyli mamy spadek dodatni o 7% ;>

    Oj tam wiecej wzrosle efektowniej spadnie

  • 32. Data: 2007-04-24 18:42:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Apr 2007 18:42:24 +0200, w <f0desu$e0u$1@inews.gazeta.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Oj tam wiecej wzrosle efektowniej spadnie

    Rozumiem, że w przyszłym miesiącu podwójnie *na pewno* spadnie?

  • 33. Data: 2007-04-25 05:52:14
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Rozumiem, że w przyszłym miesiącu podwójnie *na pewno* spadnie?

    Mysle ze spadnie i tak inwestuje. Trudno wole nie zarobic tych 2-3%
    niz obgryzac paznokcie. Obecnie nie mam zadnego "FA" poza Universa.pl
    (+11% netto za ostatnie 20 dni) i TFI Investors. Spie spokojnie.

  • 34. Data: 2007-05-28 15:30:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Apr 2007 07:52:14 +0200, w <f0mqae$iv2$1@news.onet.pl>, Jan
> [...]

    > niz obgryzac paznokcie. Obecnie nie mam zadnego "FA" poza Universa.pl
    > (+11% netto za ostatnie 20 dni) i TFI Investors. Spie spokojnie.

    ~61650 / 60316,69 = 1,022
    znowu spadek o -2%? ;)

  • 35. Data: 2007-05-29 05:58:39
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > ~61650 / 60316,69 = 1,022
    > znowu spadek o -2%? ;)

    dzielny z wacpanan wojownik, ciekawe czy bedziesz wytrwaly przez te 12
    miesiecy jaknie bedzie szlo po twojej mysli. Balonik jest napompowany
    juz pisalem ze to kwestia czasu ja sie na 2% przy tym ryzyku nie rzucam.
    szczegolnie ze moje FIZy i Universa osiagnely zdecydowanie lepsze wyniki

  • 36. Data: 2007-05-30 12:58:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 May 2007 07:58:39 +0200, w <f3gfe8$nbk$2@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > dzielny z wacpanan wojownik, ciekawe czy bedziesz wytrwaly przez te 12
    > miesiecy

    Ja tylko podsumowuję "na pewno spadnie" :).

    > jaknie bedzie szlo po twojej mysli. Balonik jest napompowany
    > juz pisalem ze to kwestia czasu

    Słyszę to od... hmm... chyba czerwca 2005 roku.

    > ja sie na 2% przy tym ryzyku nie rzucam.
    > szczegolnie ze moje FIZy i Universa osiagnely zdecydowanie lepsze wyniki

    Moje też, ale a) osiągnąć lepszy wynik niż WIG nie jest trudno, b) nie o to
    chodzi