  • 11. Data: 2007-03-22 11:47:09
    Temat: Re: lokata bankowa
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 18:26:26 +0100, Numi. napisał(a):

    > Czy przy kwocie 2000zl-3000zl oplaca sie oszczedzac ?
    > Interesuje mnie lokata roczna.

    Chyba tylko dla samej satysfakcji oraz nauki mechanizmow bankowych ;)

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 12. Data: 2007-03-22 11:47:48
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > - 19% podatku dochodowego
    >
    > jezeli masz zamiar oszczedzac dluzej (min. miesiac) to juz sie oplaca
    > zainwestowac w FI rynku pienieznego

    Tiaaa ktore maja srednio 3,5% brutto rocznie.

  • 13. Data: 2007-03-22 13:18:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    21 Mar 2007 11:36:46 -0700, w
    <1...@p...googlegroups.c
    om>, "Mario"
    <k...@p...fm> napisał(-a):

    > Przy tak małej kwocie opłaty manipulacyjne zjedzą sporo zysków. A może
    > emax-puls 3,6% w mbanku?

    W przypadku SFI opłaty wynoszą 0zł.

  • 14. Data: 2007-03-22 13:18:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/
    http://fundusze.wp.pl/

  • 15. Data: 2007-03-22 13:22:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Mar 2007 19:38:12 +0100, w <etru2j$fia$1@inews.gazeta.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > No najlepiej w takie co traca.
    > Wszystko zalezy o jakim stopniu ryzyka mowimy.

    W przypadku FI nawet akcyjne nie chcą być niebezpieczne, zwłaszcza teraz gdy
    zagr. inwestorzy wracają do Polski.

    Właśnie zerkam na swój portfel na ostatnie 30 dni (podobno wyjątkowo chudych z
    powodu "minikrachu"). Całość +1,08%, z czego 4 do góry, a jeden w dół.
    Wszystkie akcyjne.

  • 16. Data: 2007-03-22 17:18:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > W przypadku FI nawet akcyjne nie chcą być niebezpieczne, zwłaszcza teraz gdy
    > zagr. inwestorzy wracają do Polski.

    Dajesz gwarancje ze za rok Wig20 bedzie mial 3450pkt ?
    No no odwazny

    > Właśnie zerkam na swój portfel na ostatnie 30 dni (podobno wyjątkowo chudych z
    > powodu "minikrachu"). Całość +1,08%, z czego 4 do góry, a jeden w dół.
    > Wszystkie akcyjne.

    Bo obecnie jest wyzej na WIg niz bylo miesiac temu.
    Ale za miesiac wyzej nie bedzie.

  • 17. Data: 2007-03-22 17:30:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 18:18:33 +0100,
    osoba podpisana: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Dajesz gwarancje ze za rok Wig20 bedzie mial 3450pkt ?
    > No no odwazny

    [...]
    > Bo obecnie jest wyzej na WIg niz bylo miesiac temu.
    > Ale za miesiac wyzej nie bedzie.

    Dajesz gwarnacje, że wyżej nie będzie ?
    No, no odważny.

    KJ

  • 18. Data: 2007-03-22 17:40:30
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Dajesz gwarnacje, że wyżej nie będzie ?
    > No, no odważny.

    Wyzej moze i bedzie ale nie za miesiac.
    Pozatym mowimy o lokacie na rok a na to ze za rok bedzie nizej moge
    postawic moje ostatnie spodnie :)

  • 19. Data: 2007-03-22 17:52:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 18:40:30 +0100,
    napisała:

    > Wyzej moze i bedzie ale nie za miesiac.
    > Pozatym mowimy o lokacie na rok a na to ze za rok bedzie nizej moge
    > postawic moje ostatnie spodnie :)

    Napisałeś: "Ale za miesiac wyzej nie bedzie"
    Tak czy nie ?
    KJ

  • 20. Data: 2007-03-22 18:25:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 22 Mar 2007 18:18:33 +0100, w <etudp6$j82$1@inews.gazeta.pl>, Jan

    > Bo obecnie jest wyzej na WIg niz bylo miesiac temu.
    > Ale za miesiac wyzej nie bedzie.

    Dajesz gwarancję?