eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami › Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
  • Data: 2016-05-25 09:45:40
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Mam kartę w której wypłaty z wszystkich bankomatów są darmowe wiec dla
    > mnie płacenia karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

    Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:
    a) wypłaty z bankomatów obcych
    b) wypłaty w oddziałach innych banków.

    I wypłaty w okienku pocztowym łapią się na b) a nie na a).
    Więc nie bardzo rozumiem Twój komentarz.
    KJ
    "Triumph without Victory, The Unreported History of the Persian
    Gulf War", -Headline published in the U.S. News & World Report,
    1992.