  • 1. Data: 2016-05-24 17:38:49
    Temat: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: n...@p...pl

    rok temu zapowiedziano że na początek 200 placówek
    pocztowych (domyślam się że w dużych miastach)
    będzie miało możliwość płatności kartowych za zmaczki
    pocztowe - docelowo 4700 pkt.

    Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
    czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?

  • 2. Data: 2016-05-24 18:15:05
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/24/2016 10:38 AM, n...@p...pl wrote:
    > Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
    > czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?

    w snach jakiegos urzednika

  • 3. Data: 2016-05-24 19:35:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >w snach jakiegos urzednika

    Dlaczego ?
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Poczta-Polska-od-cze
    rwca-zaplacisz-karta-7396644.html

    Ale to nie rok temu, tylko dopiero w przyszlym miesiacu.

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy karta mozna bylo zaplacic juz wczesniej ?
    Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak
    to jakos poczta zrobila ...

    J.

  • 4. Data: 2016-05-24 19:37:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 19:35, J.F. pisze:

    > P.S. Czy mi sie wydaje, czy karta mozna bylo zaplacic juz wczesniej ?
    > Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak
    > to jakos poczta zrobila ...
    >
    > J.

    można było, ale transakcja traktowana jako gotówkowa czyli zupełnie się
    to nie opłacało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-05-24 21:16:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 19:37:27 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > W dniu 2016-05-24 o 19:35, J.F. pisze:

    > można było, ale transakcja traktowana jako gotówkowa czyli zupełnie się
    > to nie opłacało
    Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy bezgotówkowa.

  • 6. Data: 2016-05-24 22:01:08
    Od: n...@p...pl

    > Ale to nie rok temu, tylko dopiero w przyszlym miesiacu.

    rok temu także zapowiadano:

    http://www.forbes.pl/poczta-polska-wprowadzi-platnos
    ci-karta,artykuly,196886,1,1.html

    stąd łudziłem się że tym razem będą konkrety (np. lista placówek)

    biedronka jak wprowadzała karty do sklepów to na www można było
    znaleźć oznaczenie czy konkretny sklep już jest ukartowiony
    myślałem że poczta polska pójdzie śladami biedronki i zapewni
    klientom bliższe informacje dotyczące postępów ukartowienia

  • 7. Data: 2016-05-25 01:12:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 May 2016 12:16:41 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy
    > gotówkowa czy bezgotówkowa.

    No ale limity wypłat gotówkowych (tak poczta obsługuje te transakcje
    kartą) + ew. prowizje za nie mogą być inne niż limity płatności
    bezgotówkowych. Z pkt. banku są to dwie różne rodzaje operacji. To,
    że nie masz prowizji z wypłaty gotówkowej to tylko taki chwilowy
    kaprys banku, może się.to zmienić.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-05-25 07:07:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 01:13:05 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    .

    > No ale limity wypłat gotówkowych (tak poczta obsługuje te transakcje
    > kartą) + ew. prowizje za nie mogą być inne niż limity płatności
    > bezgotówkowych.
    Limity mogę zwiększać zmniejszać, ale od kilku lat nie było takiej potrzeby
    >Z pkt. banku są to dwie różne rodzaje operacji. To,
    > że nie masz prowizji z wypłaty gotówkowej to tylko taki chwilowy
    > kaprys banku, może się.to zmienić.
    Ta chwila trwa już ładnych kilka lat.

  • 9. Data: 2016-05-25 08:10:05
    Od: o...@g...com

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 19:35:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > P.S. Czy mi sie wydaje, czy karta mozna bylo zaplacic juz wczesniej ?
    > Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak

    PP - Kraków ul. Grochowska 2 - można płacić kartą ale jest to na zasadzie: Wypłata
    gotówki w okienku innego banku"
    Sam się naciąłem jakieś 2 lata temu i 10zł mnie skasowali za taką usługę. Zapłacisz
    tak parę razy w miesiącu a nie sprawdzisz na bieżąco co się dzieje na koncie i w
    plecy 100
    Kombinacje gorzej niż w Providencie

  • 10. Data: 2016-05-25 08:54:55
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kris wrote:

    > Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy
    > bezgotówkowa.

    W zdecydowanej większości banków było tak, że operacja w terminalu na
    poczcie była traktowana jako wypłata z karty w okienku obcego banku i była
    na to całkiem spora opłata. Możliwe, że w jakiejś niszowej taryfie na
    karcie, która sama w sobie kosztowała bardzo dużo, nie było jednostkowej
    opłaty za taką czynność, ale była za to bardzo duża opłata za samą kartę.
    Tylko, że jeżeli masz na myśli taką ofertę, to mógłbyś chociaż jednym słowem
    o tym wspomnieć. Przykład "Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy
    bezgotówkowa w moim abonamencie 200 PLN miesięcznie za kartę".

    --
    Wysłane z pola.