eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami › Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
  • Data: 2016-05-25 15:12:50
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cool, KD specjalnie do płacenia na poczcie, ale cool, nic dziwnego, że się o tym nie
    słyszy ;)
    Ale może to jest KD z banku pocztowego ?
    U nich zdecydowanie taka "płatność" na poczcie nie może być wypłatą w okienku innego
    banku, bo o ile wiem to właśnie ta "płatność" jest realizowana jako wypłata kartą w
    okienku banku pocztowego.
    A z drugiej strony to właśnie pod naciąganie na poczcie (i być może jeszcze w
    urzędach państwowych - kiedyś w urzędzie Ursynowa można było zapłacić tylko MC i też
    tak mi się wydaje, że to nie była "płatność" tylko "wypłata kartą w okienku") są
    skonstruowane te pozycje w TOiP - chyba że ktoś naprawdę z takiej wypłaty skorzystał,
    może wtedy, jak bankomat był zepsuty (bo chyba mało który oddział banku bankomatu nie
    ma).