eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami › Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
  • Data: 2016-05-25 10:19:03
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:
    > a) wypłaty z bankomatów obcych
    > b) wypłaty w oddziałach innych banków.
    >
    > I wypłaty w okienku pocztowym łapią się na b) a nie na a).
    > Więc nie bardzo rozumiem Twój komentarz.
    > KJ

    Spróbuję to wytłumaczyć: Kris ma jakąś niszową ofertę, prawdopodobnie
    kierowaną do pracowników instytucji finansowych albo będącą składnikiem
    jakiegoś większego pakietu dostępnego przy trudnych do spełnienia warunkach
    (np. saldo średniomisięczne 1 mln PLN na rachunku).

    Taką ofertę ma pewnie ze 100 osób w tym kraju, ale Krisowi to nie
    przeszkadza w sianiu zamętu i sugerowaniu jakoby bezpłatna wypłata z
    terminala w okienku pocztowym była oczywistą oczywistością.

    Ze swojej strony mogę to skomentować tak, że żal straszny z wypowiedzi typu
    jak Kris tutaj uskutecznia, bo potem ktoś może sobie pomyśleć, że
    rzeczywiście wypłaty realizowane w ten sposób są bezpłatne.

    No, ale musimy to znieść. Kris musi się koniecznie pochwalić, że ma za darmo
    coś, co 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa płaci. Tylko
    problem w tym, że mało kto sobie zdaje sprawę, jakie to Kris ma super
    warunki w banku. Jakby napisał, że mu bankomat wydaje podwójnie a obciąża
    tylko jeden raz - to by większość ludzi zrozumiała. Ale jak napisze, że mu
    bank nie pobiera opłaty za wypłatę w okienku obcego banku, to raczej mało
    osób się zorientuje w jego szczęściu. Zamiast tego wychodzi sianie zamętu.

    Także Kris - jak chcesz się nam tutaj pochwalić, że masz warunki lepsze niż
    99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa, to mam dwie propozycje:

    a) albo podawaj takie przypadki, które są dla większości jasne - np. opisany
    powyżej przykład z bankomatem - to każdy zrozumie

    b) albo pisz jasno "jestem mega wybrany i nie dorastacie mi do pięt, gdyż" i
    w tym miejscu możesz sobie opisać brak opłaty za jakąś mało popularną usługę

    Jak nie uwzględnisz tych propozycji, to raczej nikt Tobie nie będzie tutaj
    zazdrościł Twojego wyjątkowego cennika, ponieważ po prostu nikt się nie
    zorientuje, że jesteś w tej malutkiej części wybranych klientów.

    --
    Wysłane z pola.