  • Data: 2002-01-03 09:47:29
    Temat: Re: linia kredytowa (było Pazerne BSK)
    Od: "blad" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    > Jak to zrobiłes, że nic nie płaciłeś ?
    > Od zawsze Szybka Pożyczka (taka jest nazwa linii kredytowej w pakietach
    > srebrnym i złotym) kosztuje 1%, a teraz jest promocja i do końca stycznia
    wynosi
    > 0,5% od udzielonej kwoty.

    Sprawdzilem w historii operacji sprzed roku - zero opłat (tylko za przelewy
    internetowe).
    Wyjeżdżałem w końcu stycznia i wiedziałem, że może nie starczyć na bieżące
    płatności. Na telefon załatwiałem limit zadłużenia 3000 i mialem wpaść cos
    podpisać ale nie zdążyłem i tak zostało do dziś. Wtedy nie było żadnych
    Szybkich Pożyczek
    *** blad ***