  • Data: 2002-01-03 11:45:34
    Temat: Re: linia kredytowa (było Pazerne BSK)
    Od: "blad" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@p...onet.pl
    > W Fortisie były i są dwa produkty kredytowe dla pakietu srebrnego
    > (przypuszczam, że taki posiadasz):
    > 1. Dopuszczalny limit debetowy
    > Za udzielenie - 1% udzielonej kwoty
    > Za podwyższenie kwoty - 1% podwyższanej kwoty
    > Opłata za administrację - 4 PLN (pobierana miesięcznie)
    (...)
    > Przypuszczam, że starałeś się o pierwszy produkt i masz szczęście, że
    nie
    > pobrali Ci ani 1% ani co miesiąc 4 zł. A czy korzystałeś z tego kredytu ?

    trafiłeś - limit debetowy i pakiet srebrny. Chyba faktycznie zapomnieli to
    jednorazowej opłacie 30 zl, ale jakieś 4 zl co miesiac ze mnie zciągają -
    zawsze się zastanawiałem dlaczego i teraz chyba już wiem ;-))
    Może brak tej opłaty to zaleta karty złotej - zwalnia mnie ona również z
    prowizji za wypłaty bankomatowe i tylko przelewy pozostają płatne po 11,50
    Planet ma tę wadę, że pobranych opłat nijak nie umieją opisać - potrącają
    forsę i nigdy nie wiadomo za co
    *** blad ***