  • 1. Data: 2007-06-13 05:47:58
    Temat: laik -> wybór metody pomnażania pieniążków
    Od: "thaz [xpect]" <t...@J...pl>

    Witam!
    jako że jestem laikiem jeśli chodzi o ten temat
    to kieruję pytanie do Was, drodzy grupowicze;
    - wraz z żoną mamy dodatkowe 22k pln
    i nie bardzo wiemy gdzie je ulokować na jakiś czas
    żeby delikatnie się rozmnażały...
    Proponowałem żonie fundusz inw., jednak kiedy
    tylko usłyszała, że istnieje opcja straty :) od razu
    tą opcję skreśliła;

    A więc pozostaje nam; fajne oprocentowanie (?)
    w skali roku, możliwość nagłego "wyjęcia" kasy
    oraz brak możliwości straty... co i gdzie wybrać?

    pozdr,
    thaz

  • 2. Data: 2007-06-13 05:49:13
    Temat: Re: laik -> wybór metody pomnażania pieniążków
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > konto oszczednosciowe w banku, niezle oprocentowane i zawsze kase
    > mozna bez straty wyjac z banku, ale kokosow z tego nie bedzie...
    > przy oprocentowaniu 4% w skali roku, po 12 miesiącach odsetki wyniosą
    > 712,80 zł netto (po odjeciu podatku)

    Co daje 60zl/miesiac :) Czyli jedno wyjscie do kina. Taki zysk to zaden zysk.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-13 05:50:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    bez straty wyjac z banku, ale kokosow z tego nie bedzie...
    przy oprocentowaniu 4% w skali roku, po 12 miesiącach odsetki wyniosą

    RobertS
    GG:32360

  • 4. Data: 2007-06-13 06:00:22
    Od: "thaz [xpect]" <t...@J...pl>

    > Co daje 60zl/miesiac :) Czyli jedno wyjscie do kina. Taki zysk to zaden
    > zysk.

    no właśnie ;-)
    pytanie: czy konto oszczędnościowe = lokata ?

    pozdr,
    thaz

  • 5. Data: 2007-06-13 06:01:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co daje 60zl/miesiac :) Czyli jedno wyjscie do kina. Taki zysk to zaden
    > zysk.

    ale jest takie powiedzenie: "kto nie ryzykuje ten w Rawiczu nie siedzi"...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-13 06:04:08
    Temat: Re: laik -> wybór metody pomnażania pieni?żków
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    thaz [xpect] wrote:
    > pytanie: czy konto oszczędno?ciowe = lokata ?

    A reklam ING nie widziales ? :)

    Jak chcesz zaryzykowac to fundusze :

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/fundusze_inwestycyjne/

    Tu sobie mozesz zobaczyc, ktory przynosi jakie zyski/straty i w jakiej
    perspektywie.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-06-13 06:17:56
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > poza tym k.oszczednosciowe ostatnio sa lepiej oprocentowane

    Co jest juz calkowicie bezsensu. Po co wiec komus gorsza pod kazdym wzgledem
    lokata ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-06-13 06:20:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > no właśnie ;-)
    > pytanie: czy konto oszczędnościowe = lokata ?
    >
    > pozdr,
    > thaz

    nie, to nie jest to samo, generalnie z konta mozesz dowolnie wyplacac
    (jedna wyplata w miesiacu zwykle bezplatna), a z lokaty nie wyplacisz
    bez zrywania umowy...

  • 9. Data: 2007-06-13 06:58:39
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Co jest juz calkowicie bezsensu. Po co wiec komus gorsza pod kazdym
    > wzgledem lokata ?

    Bo jest na 5,5% np w GB, pozatym majac 100 lokat po 500zl
    moge sobie zerwac dwie , trzy w wypadku r-ku oszczednosciowego
    mam jedna wyplate w miesiacu nastepna za bajonskie sumy 5-10zl

  • 10. Data: 2007-06-13 07:20:12
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    thaz [xpect] pisze:

    > no właśnie ;-)
    > pytanie: czy konto oszczędnościowe = lokata ?

    No niestety - no risk, no zysk... czy jakoś tak. ;)

    ch.