  • 1. Data: 2007-06-12 21:44:29
    Temat: przelew z zagranicy
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    Witam,

    Jak wyglada sprawa otrzymywania przelewu
    z zagranicy (Austria)? Konto jest zlotowkowe (Inteligo),
    czy w ogole dojdzie taki przelew? Bank pobiera oplate
    za przelew przychodzacy przez SWIFT, SORBNET-EURO,
    EuroElixir - skad mam wiedziec czy to bedzie ktorys z tych?
    Czy jeszcze jakies koszty albo inne niespodzianki moga mnie
    dotyczyc?

    TIA

  • 2. Data: 2007-06-12 21:50:36
    Temat: Re: przelew z zagranicy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mw158979" <...@t...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Jak wyglada sprawa otrzymywania przelewu
    > z zagranicy (Austria)? Konto jest zlotowkowe (Inteligo),
    > czy w ogole dojdzie taki przelew? Bank pobiera oplate

    Dojdzie.

    > za przelew przychodzacy przez SWIFT, SORBNET-EURO,
    > EuroElixir - skad mam wiedziec czy to bedzie ktorys z tych?

    SWIFT

    > Czy jeszcze jakies koszty albo inne niespodzianki moga mnie
    > dotyczyc?

    Jesli beda posrednicy to beda dodatkowe koszty. Jesli nie, to zapewne tylko
    to co wynika z TOiP obu bankow.

    A tak na marginesie (chyba jeszcze o tym nie bylo). przelewy wyslane z
    europejskich oddzialow Citi (na razie jeszcze nie wsyzstki panstwa, listy
    tych w ktorych dziala nie pamietam) do Citi w Polsce sa od kilkunastu dni
    realizowane w trybie online i to bez prowizji :). Nie trzeba nawet podawac
    numeru w formacie IBAN, a wystarczy 10 ostatnich cyfr rachunku.

    MK

  • 3. Data: 2007-06-12 21:54:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > realizowane w trybie online i to bez prowizji :). Nie trzeba nawet podawac
    > numeru w formacie IBAN, a wystarczy 10 ostatnich cyfr rachunku.

    O kurde, wreszcie jakiś realny powód, żeby otworzyć w Citi rachunek...
    Przelewy tylko w eur czy dowolna waluta?

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-12 22:25:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > O kurde, wreszcie jakiś realny powód, żeby otworzyć w Citi rachunek...
    > Przelewy tylko w eur czy dowolna waluta?

    Mysle, ze dowolna. Najlepiej zadzwon na Citiphone, na pewno beda dysponowac
    szczegolowymi informacjami.

    MK

  • 5. Data: 2007-06-13 07:30:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 23:50:36 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > realizowane w trybie online i to bez prowizji :). Nie trzeba nawet podawac
    > numeru w formacie IBAN, a wystarczy 10 ostatnich cyfr rachunku.

    No bardzo ładnie Citi działa, a za ocean też tak będzie?

  • 6. Data: 2007-06-13 08:37:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > No bardzo ładnie Citi działa, a za ocean też tak będzie?

    Skoro jest taka mozliwosc to pewnie w calej sieci Citi bedzie :). Wystarczy
    poszukac w Googlach i juz troche informacji sie znajdzie.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=citibank+global+
    transfer&lr=
    Nie ma gwarancji, ze przekazy wysylane spoza Europy beda bezplatne (dla
    wysylajacego oczywiscie).

    MK

  • 7. Data: 2007-06-13 12:43:41
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <f4oad3$an1$1@inews.gazeta.pl>, m...@i...pl says...
> [...]
    transfer&lr=
    > Nie ma gwarancji, ze przekazy wysylane spoza Europy beda bezplatne (dla

    Chyba "za oceanem" to niezupelnie. Jakis czas temu (moze rok) skusilem
    sie na otworzenie konta w Citi US gdyz myslalem ze do Polski przelewy w
    ramach tego samego banku beda za darmo ale o dziwo dla kont
    standardowych ten przelew kosztuje wiecej niz z Wells Fargo (ktory sle
    via Citi w Nowym Jorku?!!!!!)

    Amerykanskie Citi ma usluge chyba nazwyala sie "citi global" albo cos
    podobnego dzieki ktorej mozna slac do innych oddzialow Citi na swiecie
    za darmo ...... ale Polska nie byla na liscie (chyba ze ostatnio
    dopisali)

    AP

  • 8. Data: 2007-06-13 13:11:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    .net...

> [...]
    > podobnego dzieki ktorej mozna slac do innych oddzialow Citi na swiecie
    > za darmo ...... ale Polska nie byla na liscie (chyba ze ostatnio

    Napisalem w jednym z wczesniejszych maili, ze od kilkunastu dni i w Europie.
    Co oczywiscie nie znaczy, ze za nastepne kilkanascie dni nie moze byc
    dostepna i z USA, albo w druga strone...

    MK

  • 9. Data: 2007-06-14 20:08:19
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "MK" <m...@i...pl> schrieb
> [...]
    > realizowane w trybie online i to bez prowizji :). Nie trzeba nawet podawac
    > numeru w formacie IBAN, a wystarczy 10 ostatnich cyfr rachunku.

    A jak wyglada mozliwosc wplaty w europejskich
    oddzialach na rachunek prowadzony w polskim?

    hej