  • 1. Data: 2007-06-12 21:17:33
    Temat: kredyt na działkę rolną
    Od: "1976" <1...@g...com>

    Witam serdecznie,
    wraz ze dwoma znajomymi chcemy kupić wspólnie działkę rolną. Chcielibyśmy
    aby każdy był współwłaścicielem 1/3 gruntu.
    Pytanie - który bank jest w stanie udzieliśc kredytu dla trzech niezależnych
    osób, tak aby nie było sytuacji, że jeden jest kredytobiorcą a dwóch
    ewentualnie żyrantami ?

    Kredyt najlepiej na min. 20 lat.
    Waluta zapewne CHF choć może być w Złotówkach.
    Ważne jest aby była możliwość w trakcie płacenia rat podziału gruntu na
    kilka działek, możliwość odrolnienia i szybszego spłacenia kredytu.

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-06-13 17:26:01
    Temat: Re: kredyt na działkę rolną
    Od: "tania-hipoteka.pl" <t...@g...pl>

    Wezcie wiec kredyt w trojke (abstrahuje tu teraz od Waszych rodzin) i kazdy
    bedzie w rownym stopniu wspolkredytobiorca.

  • 3. Data: 2007-06-13 17:26:57
    Od: "tania-hipoteka.pl" <t...@g...pl>

    Przy dzialce rolnej nie liczylbym jednak na 100% LTV. No chyba, ze w planie
    zagospodarowania jest juz ujeta pod budownictwo.

  • 4. Data: 2007-06-13 18:32:42
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

> [...]
    niezależnych
    > osób, tak aby nie było sytuacji, że jeden jest kredytobiorcą a dwóch

    Ja też chciałbym wiedzieć, czy jest w ogóle taki bank, który by udzielił
    kredytu hipotecznego na samą działkę rolną (bez budynków, maszyn itp.), tak
    więc jak już coś załatwisz to podziel się swoim doświadczeniem na liście. Z
    góry dzięki.
    Podejrzewam, że jednak nie jest to łatwe do uzyskania.