  • 1. Data: 2007-06-12 19:43:20
    Temat: Millenium - TOiP ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Nie moge nigdzie na ich stronach znalezc, zeby sprawdzic konkrety (akurat KK
    chcialem porownac) Ma ktos jakiegos linka? Bo to chyba jakas zacma z mojej strony -
    niemozliwe, zeby nie mieli udostepnionego na stronach.

  • 2. Data: 2007-06-12 19:49:23
    Temat: Re: Millenium - TOiP ?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztofsf napisał(a):
    > Nie moge nigdzie na ich stronach znalezc, zeby sprawdzic konkrety (akurat KK
    > chcialem porownac) Ma ktos jakiegos linka? Bo to chyba jakas zacma z mojej strony -

    > niemozliwe, zeby nie mieli udostepnionego na stronach.

    karty kredytowe -> dokumenty do pobrania

  • 3. Data: 2007-06-12 19:50:43
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    cennik/?_a=4589

    darek

  • 4. Data: 2007-06-12 19:58:45
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    darek <b...@h...pl> napisał(a):

    > http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    cennik/?_a=4589

    > darek

    Dziekuje przedpiscom - zacma mnie naszla, jak wspominalem i sam sie nie dokopalem.