  • 1. Data: 2003-11-28 09:16:31
    Temat: ktory bank?
    Od: "Olleo" <o...@t...pl>

    Musze w przeciagu 3 dni zalozyc konto do odbierania wynagrodzenia (ROR?) i
    zastanawiam sie ktory bank wybrac. Przede wszystkim obchodzi mnie szybkie
    zalozenie, obsluga (szybka, mila), liczne bankomaty w calym Wroclawiu
    (wybieranie bez prowizji), darmowe utrzymanie, karta. Na reszcie sie nie
    znam, wiec jesli ktos cos moze dodac...
    Dzieki z gory
    Olleo

  • 2. Data: 2003-11-28 09:24:32
    Temat: Re: ktory bank?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Olleo <o...@t...pl> wrote:
> [...]
    > calym Wroclawiu (wybieranie bez prowizji), darmowe utrzymanie, karta.
    > Na reszcie sie nie znam, wiec jesli ktos cos moze dodac...

    Lukas Bank

  • 3. Data: 2003-11-28 09:28:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Lukas Bank

    Skoro pytający się nie zna, to jeszcze dodam, że ekonto. Chyba, że ma 5k do
    włożenia na lokatę, wtedy ekonto PRO. Reszta informacji na stronie
    www.lukas.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-28 09:28:27
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    polecam Mbank
    darmowe przelewy, darmowa karta do ekonta, oprocentowanie 3,90 na emaxie i
    3,00 na ekoncie (ROR)

    ----
    erynia

  • 5. Data: 2003-11-28 09:29:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > polecam Mbank
    > darmowe przelewy, darmowa karta do ekonta, oprocentowanie 3,90 na emaxie
    > 3,00 na ekoncie (ROR)

    mbanku nie da się uruchomić w 3 dni.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-28 09:47:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > mbanku nie da się uruchomić w 3 dni.

    A otwieranie rachuunku to gehenna :-)

    KJ

  • 7. Data: 2003-11-28 10:05:05
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > mbanku nie da się uruchomić w 3 dni.

    Powinien skakac z radosci jesli mu sie uda w ciagu 3 miesiecy tymbardziej,
    ze jak pisze jest laikiem a jak sie do tego niewezmie bardzo dokladnie (mam
    namysli obmyslona strategie) to moze sie podrodze zniechecic.

    A na marginesie mBank powiesil ankiete sprawdzajace wrazenia klientow z
    obslugi przez mLinke, mozecie sie dam wyzyc i dac kilka krytycznych ocen ;)

    Fajas

  • 8. Data: 2003-11-28 21:38:29
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "erynia" <e...@n...forumakad.pl> napisał w wiadomości
    > polecam Mbank
    > darmowe przelewy, darmowa karta do ekonta, oprocentowanie 3,90 na emaxie
    > 3,00 na ekoncie (ROR)

    Poczepiam się trochę - Przedpiszca napisał o założeniu w ciągu 3 dni.
    Założenie konta w mBanku jest możliwe w jakieś 5-10 minut (telefon do
    mLinii).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 9. Data: 2003-11-28 21:53:45
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

> [...]
    > zalozenie, obsluga (szybka, mila), liczne bankomaty w calym Wroclawiu
    > (wybieranie bez prowizji), darmowe utrzymanie, karta. Na reszcie sie nie

    tylko mbank

  • 10. Data: 2003-11-28 23:00:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Marek J"
    > Poczepiam się trochę - Przedpiszca napisał o założeniu w ciągu 3 dni.
    > Założenie konta w mBanku jest możliwe w jakieś 5-10 minut (telefon do
    > mLinii).

    Ale przedpiszca pewnie zechce użyć pieniędzy które zarobi (bo do tego mu to
    konto chyba potrzebne) w kilka dni po przelewie od pracodawcy.
    A w mBanku jak będzie miał akurat pecha, to poczeka na możliwość wypłaty
    kilka tygodni.

    Bogdan B.