  • 1. Data: 2003-11-28 09:42:20
    Temat: LUKAS - zapomniane 0-800 ? Nowi płacą.
    Od: " Maciek" <n...@g...pl>

    Od pewnego czasu LUKAS informuje nowych klientów, że obsługa Lukas linii jest
    możliwa przez płatny numer 0-801. Niedoimformowanie polega na przemilczeniu
    faktu istnienia starego numeru 0-800 66 00 11.
    Czy to celowe ? Nie wiem, ale nieładnie jest traktować klentów nierówno.
    Dzwońce za darmo. Pzdr.

  • 2. Data: 2003-11-28 10:14:04
    Temat: Re: LUKAS - zapomniane 0-800 ? Nowi płacą.
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik " Maciek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > faktu istnienia starego numeru 0-800 66 00 11.
    > Czy to celowe ? Nie wiem, ale nieładnie jest traktować klentów nierówno.

    Zmienili numery z bezpłatnych na ulgowe. To chyba oczywiste, że nie podają
    już bezpłatnych, skoro chcą je zlikwidować. A numery 0800 jeszcze pozostały
    i chwała Lukasowi za to.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-28 12:25:11
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zmienili numery z bezpłatnych na ulgowe. To chyba oczywiste, że nie podają
    > już bezpłatnych, skoro chcą je zlikwidować. A numery 0800 jeszcze
    pozostały
    > i chwała Lukasowi za to.

    No ale na mojej nowej VC Lukasa jest tylko numer stacjonarny i 0800. Wiec ja
    ostatnio w celu sprawdzenia salda na karcie dzwonie z komorki na 0800
    (dobrzez, ze Idea wreszcie na to pozwala), a jak mi go zlikwiduja to chyba
    bede musial sobie wygrawerowac ten 0801 bo teraz go nie ma, a na stacjonarny
    nie zamierzam dzwonic :-(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-11-28 12:34:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bq7eni$6oa$1@news.onet.pl...

> [...]
    > (dobrzez, ze Idea wreszcie na to pozwala), a jak mi go zlikwiduja to chyba
    > bede musial sobie wygrawerowac ten 0801 bo teraz go nie ma, a na

    Dlatego obstawiam, że jeszcze przez jakiś czas podziała ta 0800. Bo jest na
    wielu materiałach, kartach itepe. Ale powoli informacja o starych numerach
    będzie usuwana, a jak już będzie wszędzie nowy numer - ciach i 'kein
    anschluss unter diese nummer' czy jakoś tak. ;-)

    Tylko obawiam się, że LUKAS po raz kolejny pokaże na co go stać i zlikwiduje
    numery bezpłatne w najbliższym czasie. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-28 12:49:15
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie usuwana, a jak już będzie wszędzie nowy numer - ciach i 'kein
    > anschluss unter diese nummer' czy jakoś tak. ;-)

    Moja VC jest wazna do czerwca 2005r. :-)

    > Tylko obawiam się, że LUKAS po raz kolejny pokaże na co go stać i
    zlikwiduje
    > numery bezpłatne w najbliższym czasie. :-/

    No tak, czyli wystawia mnie (i wielu innych tez) do wiatru. Juz ich zaczynam
    nie lubic ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2003-11-29 16:34:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bq7g4l$k6m$1@news.onet.pl...

    > Moja VC jest wazna do czerwca 2005r. :-)

    Na to, że 0800ka będzie działać do 2005 roku bym nie liczył. :-)

    Prędzej na komunikat o nowym numerze...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara