  • 11. Data: 2003-11-29 08:40:04
    Temat: Re: ktory bank?
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bq8k2n$gq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Marek J"
    >
    > Ale przedpiszca pewnie zechce użyć pieniędzy które zarobi (bo do tego mu
    > konto chyba potrzebne) w kilka dni po przelewie od pracodawcy.
    > A w mBanku jak będzie miał akurat pecha, to poczeka na możliwość wypłaty
    > kilka tygodni.

    Dlatego też napisałem że się czepiam :-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 12. Data: 2003-11-29 11:03:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Olleo napisał:

    > Musze w przeciagu 3 dni zalozyc konto do odbierania wynagrodzenia (ROR?) i
    > zastanawiam sie ktory bank wybrac. Przede wszystkim obchodzi mnie szybkie
    > zalozenie, obsluga (szybka, mila), liczne bankomaty w calym Wroclawiu
    > (wybieranie bez prowizji), darmowe utrzymanie, karta. Na reszcie sie nie
    > znam, wiec jesli ktos cos moze dodac...

    Jak chcesz szybko to tylko marmur. 15 minut i po zabawie. Pozostaje
    kwestwia wyboru takiego, ktory bedzie najblizej Twoich wymagan. Jesli we
    Wroclawiu dziala Millenium, to mozesz u nich sprobowac. Nie znam
    dokladnie nowej TOiP, ale pozmienialo sie ostatnio wiele na korzysc
    klientow. Poza tym wszystkie zalety nowoczesnego marmura oraz dostep
    przez 0800 i internet (niestety nie ma WAPu i SMSow).

    A na "darmowe" banki uwazaj, bo sie mozesz brzydko poslizgnac.

    Bartol

  • 13. Data: 2003-11-29 13:21:46
    Od: "Olleo" <o...@t...pl>

    > A na "darmowe" banki uwazaj, bo sie mozesz brzydko poslizgnac.

    Co masz na mysli?
    Olleo

  • 14. Data: 2003-11-29 22:16:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Olleo napisał:

    > Co masz na mysli?

    Poczytaj grupe, to sie dowiesz. Trudno ostatnio znalezc dobre opinie o
    mBanku i Lukasie, za to mBank zdecydowanie kroloje jesli chodzi o opinie
    negatywne (dawno tak duzo i tak zle o zadnym banku nie pisano). VW jakos
    sie trzyma, moze dlatego, ze stosunkowo malo ludzi ma tam rachunki, a
    moze dlatego, ze trzyma sie kupy. Ale mBank tez bardzo dlugo trzymal sie
    kupy i teraz zaczyna mocno smierdzec. Takie jest zycie.

    Nie twierdze, ze uslugi bankowe powinny byc drogie (coraz czesciej
    dochodze do wniosku, ze Inteligo przegina z oplatami), ale tez nie moga
    byc za darmo, bo przeciez ich wykonanie kosztuje. Oczywiscie moze byc
    tak, ze czesc uslug jest platna, a pozostale sa darmowe (kombinacji jest
    tutaj mnostwo). Bardzo uwazalbym jednak na banki oferujace wszystko za
    darmo (lub szeroki pakiet podstawowych uslug) i bez ograniczen, bo nie
    zarabiajac odpowiedniej ilosci kasy nie beda w stanie zaoferowac uslug
    na odpowiednim poziomie. I tyle.

    Bartol