  • 41. Data: 2002-02-17 12:54:59
    Temat: Re: ktore konto?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szczerze mówiąc nie widzę gorszego. Chyba że BPH Srebrny Sez@m :).

    Glupoty gadasz.
    Powiedz co ci tak tam zle wyglada?

  • 42. Data: 2002-02-17 12:56:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co ma darmo? Jak przelewy wytransferuje z WBK? Jeden przelew w WBK
    > kosztuje tyle, co miesięczny Sez@m Student (przynajmniej tak było, gdy
    > się żegnałem).
    > A po ile teraz wydanie tokena w BZWBK?

    50 gr - wysle i co?
    Token po co mu? To zrobi za niego izzy np.

    > Jw.
    > Na dodatek w BPH ma pełne odmiejscowienie rachunku, natomiast z
    > tandemu BZWBK/mBank nie będzie mia

    juz niedlugo :) wiec...

    > I będzie miał pełno karty z mBanku i WBK, a wszystkie nie nadające się
    > do używania w obcych bankomatach.

    ze jak?

  • 43. Data: 2002-02-17 13:03:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 13:49:25 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Co ma darmo? Jak przelewy wytransferuje z WBK? Jeden przelew w WBK
    >kosztuje tyle, co miesięczny Sez@m Student (przynajmniej tak było, gdy
    >się żegnałem).

    Oj, teraz to chyba jest tez osobna oplata za dostep przez inet w
    studencie :(
    Z reszta wydawalo mi sie, ze mowimy o koncie dla osoby niepelnoletniej
    ?

    BTW, pozegnales sie z BPH ?!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 44. Data: 2002-02-17 13:28:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 13:54:59 +0100, w <a4o96e$2vj$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Glupoty gadasz.
    > Powiedz co ci tak tam zle wyglada?

    To co zwykle -- wygórowane opłaty, brak odmiejscowienia rachunku, brak
    stałej prowizji za wypłaty z obcych bankomatów.

    Generalnie, gdy kiedyś wybierałem pomiędzy kontem studenckim w BPH i
    WBK wybrałem BPH, mimo że miałem dalej.

  • 45. Data: 2002-02-17 13:32:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 13:56:39 +0100, w <a4o99i$33t$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > 50 gr - wysle i co?

    Więc przelew będzie gorszy i jakościowo (do 3 dni) i cenowo od tego z
    BPH.

    > Token po co mu? To zrobi za niego izzy np.

    Czyli wpłaci gotówkę w WBK, która za 3 dni znajdzie się na koncie w
    izzy. I za tę super-usługę jeszcze zapłaci.
    A z Sezama od razu może przelewać.

    Pomijam już możliwość uzyskania bezpłatnego elektronicznego
    potwierdzenia z BPH, którego nie uzyska w WBK czy izzy.

    > ze jak?

    Prowizja od kwoty + stała opłata. W BPH tylko stała opłata.

  • 46. Data: 2002-02-17 13:36:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 14:03:56 +0100, w
    <c...@4...com>, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

    > Oj, teraz to chyba jest tez osobna oplata za dostep przez inet w
    > studencie :(

    Faktycznie, wygląda, że dochodzi jeszcze 2zł.

    > Z reszta wydawalo mi sie, ze mowimy o koncie dla osoby niepelnoletniej
    > ?

    Sezam Junior ma takie same warunki jak Student.

    > BTW, pozegnales sie z BPH ?!

    Już dawno, jakieś 0,5 roku temu :).

  • 47. Data: 2002-02-17 13:49:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > stałej prowizji za wypłaty z obcych bankomatów.
    >
    > Generalnie, gdy kiedyś wybierałem pomiędzy kontem studenckim w BPH i

    Oplaty? Tylko takie za przelew znam - po to ma Izzy
    Odmiejscowienia - do czerwca jakos
    Stala prowizja? jak ma blisko + jak ma Euronety....

    Poza tym podyskutujmy:
    prowadzenie konta 1,5 zl miesiecznie (WBK = 0 zl)
    nie wiem jak jest z subkontem walutowym, ale mniejsza z tym

    Korzystanie z bankowosci internetowej 3 zl (WBK = 0 zl)

    BPH SMS 3 zl ( WBK = 0 zl)

    BPH WAP 8 zl (WBK - 0 zl)

    telefoniczny seriws 3 lub 1 (zaleznie od wyboru) (WBK = 0 zl)

    Wyplata z ROru na asygnate 4 zl (WBK 1 zl) gdy bankomaty nie dzialaja 0 zl

    Stala prowizja w BPH od wyciagania karta kasy - 5 zl - ciekaw jestem czy on
    tak duzo kasy bedzie wyciagal??? :)

    Przelewy 4, 6 ,2 lub za pomoca internetu 0 zl - w WBKu 1,5 zl za eliksir lub
    0,50 gr za 2 dniowy eliksir.

    No wiec sorry - ale najzwyczajniej rozsmieszasz ludzi

  • 48. Data: 2002-02-17 13:51:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Już dawno, jakieś 0,5 roku temu :).

    No to nie bron, bo nie ma czego bornic.
    Masz nowa tabele prowizji i placz:

    http://www.bphpbk.pl/dwnlds/klienci_indywidualni/tar
    yfa/taryfa_kl_indywidual
    ny.pdf

    Poza tym - nie idzie przelew tani 3 dni a dwa - niby w BPH tez idzie zawsze
    jeden dzien - niezaleznie kiedy wyslesz??? ;)

    Moim zdaniem - nie masz co sie spierac - dales g.. oferte ;)

  • 49. Data: 2002-02-17 14:06:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 14:49:34 +0100, w <a4occp$6ig$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Oplaty? Tylko takie za przelew znam - po to ma Izzy

    Ale zrozum -- nie każdy chce czekać 3 dni zanim pieniądze dotrą na
    izzy by móc dokonywać operacji.

    > Przelewy 4, 6 ,2 lub za pomoca internetu 0 zl - w WBKu 1,5 zl za eliksir lub
    > 0,50 gr za 2 dniowy eliksir.

    Tak, WAP czy asygnata są zdecydowanie częściej wykorzystywane niż
    wypłata z obcego bankomatu czy przelew :)).

    > No wiec sorry - ale najzwyczajniej rozsmieszasz ludzi

    No, ty Ty chcesz wpuścić chłopaka w kanał fundując mu konto, które
    nadaje się tylko jako dodatkowe i jeszcze doradzasz mu, by uczynił je
    podstawowym.

    Tymczasem w konkurencji za minimalnie większe pieniądze ma znacznie
    lepszą usługę, którą na dodatek może całkowicie wykorzystywać jako
    podstawowe konto.

    PS. A najśmieszniejsze w Twoim zestawieniu była całkowite pominięcie
    opłat za token, a za to wyszczególnienie opłat za tak przydatne
    instrumenty jak WAP dla kogoś, kto chce zminimalizować koszty :)))
    Może odrobinę rzetelności?

  • 50. Data: 2002-02-17 14:10:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 14:51:43 +0100, w <a4ocgq$6oq$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > No to nie bron, bo nie ma czego bornic.

    LOL. Ja zrezygnowałem ze Srebrnego, gdybym był Juniorem lub Studentem,
    to wybrałbym BPH, bo dla nich nadal jest świetną ofertą.

    > Masz nowa tabele prowizji i placz:
    >
    > http://www.bphpbk.pl/dwnlds/klienci_indywidualni/tar
    yfa/taryfa_kl_indywidual
    > ny.pdf

    Znam ją.

    > Poza tym - nie idzie przelew tani 3 dni a dwa - niby w BPH tez idzie zawsze
    > jeden dzien - niezaleznie kiedy wyslesz??? ;)

    Zawsze. Trzy dni tylko w weekend. Przy okazji: BPH przestaje liczyć
    odsetki z chwilą realizacji przelewu, a nie złożenia :).

    > Moim zdaniem - nie masz co sie spierac - dales g.. oferte ;)

    Wybacz, od WBK jest to zdecydowanie lepsza oferta.
    Przynajmniej nadaje się na konto podstawowe. A Ty jak dziecko upierasz
    się przy swoim słabym BZWBK, który nadaje się tylko na konto
    dodatkowe.