  • Data: 2016-10-31 10:33:58
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 23:37:29 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Wg mnie warto.
    > Za wszystko- za konto, dwie karty do niego(moja i żony), www. przelewy itp
    > bo wszak tyle darmowych kont ...bylo, i ciagle jest ...
    > Zmiana banku/ zmiana konto to zmiany stałych zleceń, definiowanych odbiorcow itp.
    No i utrata historii transakcji. Wiem że zarchiwizować można itp ale leniwy jestem;)
    A kompy zmieniam częściej jak bank to i archiwum by wzięło po drodze. Tak jak wcięło
    zdjęcia ze ślubu;(
    > Zresztą wg mnie równowartość flaszki wina to akceptowalny koszt.

    Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ?
    Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
    uzbieralo przez lata.

    > Pewnie są jeszcze darmowe konta ale coś za coś zawsze.

    Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.

    >Aby było darmowe jakieś limity do wyrobienia/ilości transakcji itp.

    Latwe do wykonania.
    Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.

    No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
    docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
    niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)

    >A ja na spacer idąc nie lubię przy okazji doładowań w bankomacie
    >kupować kilkunastoma debetowkami płacąc?

    Jak najbardziej rozumiem.
    Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
    Chyba ze sprzedac potem na allegro.

    J.