  • Data: 2016-10-31 16:14:19
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 04:59:40 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie

    Nadal trzeba. no chyba, ze ktos nie ma problemu debetu na koncie ...
    rozliczeniowym.

    > Zainspirowałeś mnie. Wieczorkiem z nudów zerknę ile za konto płaciłem na początku i
    jak tam te ceny się zmieniały.

    > Za chwile to obok będzie płatne a za darmo będzie obok obok;)

    Owszem ... i dlatego trzeba bylo zmienic po pierwszej podwyzce, bo
    teraz to moze byc za pozno :-)

    > Wygorowana to pojęcie względne. Dla mnie jest akceptowalna.

    BZ bierze 0, ale za karte 7zl (mozna ominac). PKO BP wciska "konto za
    zero", a za 18 zl to masz bezplatne bankomaty za granica.
    CA 4.90 +3.90 za karte, ale sa i darmowe.

    A ty nagle wyjezdzasz z 15 zl i mowisz ze nieduzo.

    > Nie cxzuje w sobie jakiejś misji naprowadzania banków na lepszą drogę

    No to bedziesz placil, za to, zeby u nich lepsze marmury byly :-)

    J.