  • 11. Data: 2006-02-08 22:30:35
    Temat: Re: kto wygrywa w konkursach :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 8 Feb 2006 15:27:00 +0100, "vp23" <v...@o...pl> wrote:

    >(a jeszcze lepiej na
    >www.3636.pl),
    Zagladam a tam:
    "Plac karta systemu MasterCard(R) w ten weekend i wygraj(...)"
    ^^^^^^^^^^^^^

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 12. Data: 2006-02-08 22:41:23
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > z użycia, a oczywi?ci w regulaminie jest znacznie wyższa niż rynkowa

    Pamietaj ze od ceny z konkursu płacisz podatek ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-02-09 03:24:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Pamietaj ze od ceny z konkursu płacisz podatek ;)

    W tym przypadku, o ile pamietam podatek placi organizator konkursu.
    :-)

    marekz

  • 14. Data: 2006-02-09 03:30:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:43e8fc4c$0$1470$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A ponieważ moje mieszanie nie ma 100 metrów, mam do sprzedania
    >
    > telewizor plazmowy Sony KE- P42M1 42 '' wraz z uchwytem do
    > powieszenia na ścianie - cena 7500

    Moje ma. Ale wydaje mi sie, ze cena w okolicach 4,5k, byla by
    odpowiedniejsza. Kwestia jest bowiem tego rodzaju, ze nie da sie chyba
    od Ciebie zakupic tego "na firme" i wlozyc w koszty jako monitor
    komputerowy. :-) A zatem nici z odbicia sobie podatku vat i
    dochodowego. Gdyby ten przedzial ceny Cie interesowal to daj znac.

    http://skapiec.pl/site/cat/21/comp/11740

    marekz

  • 15. Data: 2006-02-09 08:53:06
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dsed0p$oua$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): MarekZ z adresu <m...@w...irc.pl> napisał(a):

> [...]
    > komputerowy. :-) A zatem nici z odbicia sobie podatku vat i
    > dochodowego. Gdyby ten przedzial ceny Cie interesowal to daj znac.

    :)
    ale ja dorzucam wieszak, który 2500 kosztuje
    zresztą aktualna cena zawsze na:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=85744111

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 16. Data: 2006-02-10 21:15:06
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Zagladam a tam:
    > "Plac karta systemu MasterCard(R) w ten weekend i wygraj(...)"

    Bo pewnie nie chciało im się zaktualizować strony po ostatnim konkursie (tym
    świątecznym) :(
    Co nie zmienia faktu, że jeśli będą mieli następną promocję, to prawdopodobnie
    na tej właśnie stronie (www.3636.pl) znajdzie się informacja, formularz
    zgłoszeniowy, regulamin i inne "konkursowe niezbędniki".

    vp23