  • 1. Data: 2006-02-07 11:03:56
    Temat: Gdzie tanio przelew do Niemiec?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    W jakim banku można w miarę tanio wysłać przelew do Niemiec? Pytałem w KB,
    ale powiedzieli mi, że tylko dla osób posiadających ROR, a raczej nie będę
    zakładał RORu w jakimś banku tylko po to by móc wysłać przelew ;)

    chairon

  • 2. Data: 2006-02-07 11:24:23
    Temat: Re: Gdzie tanio przelew do Niemiec?
    Od: "Lukas i jego" <ZZLukas i jego @wp.pl>

    > W jakim banku można w miarę tanio wysłać przelew do Niemiec? Pytałem w KB,

    Polecam NIEMIECKI VW bank

    Luki

  • 3. Data: 2006-02-07 11:32:27
    Od: "Lukas i jego" <Z...@w...pl>

    >Polecam NIEMIECKI VW bank
    >
    >Luki

    Polecam takze NIEMIECKIE trabanty i poczucie humoru

    jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2006-02-07 11:32:45
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Lukas i jego napisał(a):

    > Polecam NIEMIECKI VW bank

    To jest bank internetowy?
    W sumie to chciałbym raz na jakiś czas wysłać jakiś przelew, ale nie żeby
    od razu zakładać drugie konto ROR aby taką możliwość zyskać.

    chairon

  • 5. Data: 2006-02-07 11:42:33
    Od: "K.K." <z...@d...to_wytnij_tez.pl>

    > To jest bank internetowy?
    > W sumie to chciałbym raz na jakiś czas wysłać jakiś przelew, ale nie żeby
    > od razu zakładać drugie konto ROR aby taką możliwość zyskać.

    Pisałeś o przelewie, a przelew to "przeniesienie pewnej sumy pieniężnej z
    jednego konta na drugie"
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=50287

  • 6. Data: 2006-02-07 12:14:17
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    K.K. napisał(a):

    > Pisałeś o przelewie, a przelew to "przeniesienie pewnej sumy pieniężnej
    > z jednego konta na drugie"
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=50287

    Ale co to ma do rzeczy? Przecież jak dokonujesz na poczcie wpłaty na
    rachunek bankowy, to również jest to przelew, tyle, że z konta Poczty
    Polskiej. I mnie chodzi o to samo. W PKO BP jest tzw. eurotransfer, czyli
    również swego rodzaju przelew, ale wszystko wpłaca się w złotówkach w
    kasie. Jest to jednak operacja dosyć kosztowna w przypadku przelewania
    małych kwot (10 - 20 euro). Więc pytam się czy ktoś jest zorientowany czy
    można w jakimś banku zlecić wykonanie przelewu za granicę dokonując
    _wpłaty_ w kasie. Czy jest jakiś bank, gdzie koszt takiej operacji wynosi
    ~20 zł? Mówię o nikskich kwotach - w złotówkach do 50 zł.

    chairon

  • 7. Data: 2006-02-07 13:54:47
    Od: "Lukas i jego" <ZZLukas i jego @wp.pl>

    > To jest bank internetowy?

    I to najlepszy www.vwbankdirect.pl
    Bezpłatne przelewy, wypłaty z wszystkich bankmatów za free, nowoczesny token
    bezpieczeństwa za darmo itd.

    JK

  • 8. Data: 2006-02-07 15:14:25
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Lukas i jego napisał(a):

    > I to najlepszy www.vwbankdirect.pl
    > Bezpłatne przelewy, wypłaty z wszystkich bankmatów za free,

    No nie wiem czy tak za free :] Jeszcze nigdy nie wypłacałem na raz więcej
    niż 200 - 300 zł, więc dla mnie argumentowanie, że wypłaty > 400 zł za
    free, to żadna atrakcja :(

    chairon

  • 9. Data: 2006-02-07 15:40:08
    Od: "Lukas i jego" <ZZLukas i jego @wp.pl>

    > No nie wiem czy tak za free :] Jeszcze nigdy nie wypłacałem na raz więcej
    > niż 200 - 300 zł, więc dla mnie argumentowanie, że wypłaty > 400 zł za
    > free, to żadna atrakcja :(

    No tak, ale zauważ że ze swoim wysokim poziomem bank targetuje ludzi
    zamożnych (krem dlela krem), dla których 400PLN to limit kótry w praktyce
    nie istnieje

    pozdr jk

  • 10. Data: 2006-02-07 15:42:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Feb 2006 14:54:47 +0100, w <dsa8ro$mo5$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Lukas i
    jego" <ZZLukas i jego @wp.pl> napisał(-a):

    > I to najlepszy www.vwbankdirect.pl
    > Bezpłatne przelewy, wypłaty z wszystkich bankmatów za free, nowoczesny token
    > bezpieczeństwa za darmo itd.

    I jak z niego wykonasz przelew do Niemiec, idioto?