  • 1. Data: 2006-02-07 12:48:52
    Temat: dostarczanie /podpisanie/ umowy o prowadzenie konta
    Od: "greg" <t...@p...onet.pl>

    witam!

    czy jest jakis bank, który dostarczy mi umowe o prowadzenia konta DO MNIE? -
    czyli nie do skrzynki, nie awizo, itp. tylko np. kurier przyjdzie pod dom i da
    mi umowe do lapki....
    jest cos takiego?

    bo cos mi sie wydaje, ze juz chyba wszyscy sie przerzucili na Poczte Polska...

    pozdr
    greg

  • 2. Data: 2006-02-07 13:31:52
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 7 Feb 2006 13:48:52 +0100, greg napisał(a):

> [...]
    > czyli nie do skrzynki, nie awizo, itp. tylko np. kurier przyjdzie pod dom i da

    z pol roku temu mialem kuriere z inteligo

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2006-02-07 14:04:01
    Od: "Lukas i jego" <ZZLukas i jego @wp.pl>

    VW bank www.vwbankdirect.pl/

    Jk

  • 4. Data: 2006-02-07 14:54:16
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > jest cos takiego?
    >
    > bo cos mi sie wydaje, ze juz chyba wszyscy sie przerzucili na Poczte Polska...

    Umowe to na 100% kurierem Inteligo, VW i Nordea (oddzial internetowy).

    W Nordei (oddzial internetowy) wszystko zalatwiasz za pomoca kuriera. Kazda
    karta (VC, VG, VE, VB), wznowienie i nowe sa wysylane kurierem (bez zadnych
    kosztow). Kazdy aneks do kazdej umowy jest wysylany kurierem. Kazda umowa jest
    wysylana kurierem. Jak masz przekazac bankowi jakies dokumenty (kopia dowodu
    osobistego, zaswiadczenia o zarobkach, historie rachunku z innego banku lub inne
    dokumenty) przysla kuriera po ich odbior. Oczywiscie wszystko oplaca bank. Maja
    umowe z Masterlinkiem. Mozna rowniez oddac do jakiejkolwiek placowki Nordei i
    tez mogo wyslac kurierem dokumenty (na zyczenie). Nordea oddzial internetowy ma
    bardzo profesjonalna obsluge klienta, nigdzie z taka przyjazna i szybka obsluga
    sie nie zetknalem. Zeby tylko jeszcze mieli przelewy za darmo przez neta, to bym
    tylko sam kase trzymal. Maja tez bardzo dobry podglad do trasankcji kart
    platniczych i wiekszosc wnioskow mozna skladac przez net. Powiadamiania sms
    kiepskie troche i nie wiem jak z obsluga telefoniczna, chyba nie jest 24h, ale
    automatyczny serwis to tak - 24h jest czynny.

  • 5. Data: 2006-02-07 16:09:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    ale
    > automatyczny serwis to tak - 24h jest czynny.

    dzieki za tak pelna odpowiedz! (pozostalym rowniez) - wlasnie o to mi chodzilo!

    pozdr
    greg

  • 6. Data: 2006-02-07 20:22:02
    Od: bob <1...@x...pl>