  • 1. Data: 2009-02-21 19:56:18
    Temat: kredyt na zakup mieszkania już po zakupie - jest takie coś ?
    Od: Paweł O. <p...@o...pl>

    podpisałem umowę przedstępną na zakup mieszkania do końca lutego,
    procedury w bankach są teraz tak długie że się nie wyrobię,
    mam złożony wniosek w ing ale na razie nic nie wiadomo,
    w dodatku sprzedający nie chce przedłużyć terminu,
    środki na zakup mam ale wtedy nie bede miał na remont,
    czy istnieje takie coś, że kupię za swoje a potem bank mi zwróci ?

  • 2. Data: 2009-02-21 20:05:49
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z
    zakupem.

  • 3. Data: 2009-02-21 21:14:20
    Od: Paweł O. <p...@o...pl>

    > Tak. Celem kredytu bedzie refinansowanie nakladow poniesionych w zwiazku z
    > zakupem.

    trudniej, łatwiej go dostać ?

  • 4. Data: 2009-02-22 08:11:17
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > środki na zakup mam ale wtedy nie bede miał na remont,
    > czy istnieje takie coś, że kupię za swoje a potem bank mi zwróci ?

    pożyczka hipoteczna. trochę droższa ale tańsza niż inne lredyty
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2009-02-22 08:31:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł O. <p...@o...pl> writes:

    > trudniej, łatwiej go dostać ?

    Teraz to każdy kredyt trudniej dostać :)
    Po prostu musisz się spytać. +- rok temu ja dało się spokojnie to
    zrobić.
    KJ

  • 6. Data: 2009-02-22 09:53:12
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Paweł O." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > trudniej, łatwiej go dostać ?

    Myślę, że o tyle łatwiej, że masz wkład własny w postaci zakupionego
    mieszkania.
    Nie musisz przecież refinansować całego zakupu, tylko część potrzebną na
    przeprowadzanie remontu.

  • 7. Data: 2009-02-22 20:54:41
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paweł O. pisze:
> [...]
    > środki na zakup mam ale wtedy nie bede miał na remont,
    > czy istnieje takie coś, że kupię za swoje a potem bank mi zwróci ?
    napewno millennium ma takie produkty, jest to znacznie tańsze niż
    pożyczka hipoteczna, nie wiem tylko jak tam teraz u nich z dostępnością
    kredytów

  • 8. Data: 2009-02-25 20:17:13
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Ra pisze:
    > napewno millennium ma takie produkty, jest to znacznie tańsze niż
    > pożyczka hipoteczna, nie wiem tylko jak tam teraz u nich z dostępnością
    > kredytów
    Mają - to się nazywa REFINANSOWANIE. ma to wiele banków, polega to na
    zaciągnięciu kredytu pod hipotekę na wykonane prace przy remoncie lub
    zakupie mieszkania.

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika