  • 1. Data: 2009-02-21 22:05:04
    Temat: Jakie konto walutowe wybrać?
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    Chciałbym założyć internetowe konto walutowe w celu inwestowania niewielkich
    oszczędności w zł. Chodzi mi o zakup euro i dolarów po dobrym kursie
    (niższym niż w kanorze) w celu sprzedaży w późniejszym czasie. Czy
    moglibyście polecić dobry bank bez dużych wymagań? Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-02-21 22:11:27
    Temat: Re: Jakie konto walutowe wybrać?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > (niższym niż w kanorze) w celu sprzedaży w późniejszym czasie. Czy
    > moglibyście polecić dobry bank bez dużych wymagań? Pozdrawiam.

    Dowolny bank - z tym, ze musisz jeszcze sie cofnac chociaz te 4 miesiace w
    czasie (a najlepiej ze 6 chociaz).
    Sukces murowany.

    Pozdrawiam
    SDD

    PS. Mnozace sie pytania "Gdzie najlepiej kupic euro?" sa chyba najlepsza
    zapowiedzia rychlego umocnienia sie zlotowki :)

  • 3. Data: 2009-02-21 22:31:14
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Piotrek" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dowolny bank - z tym, ze musisz jeszcze sie cofnac chociaz te 4 miesiace w
    > czasie (a najlepiej ze 6 chociaz).

    Jest jakiś bank, który ma mniejszy spread?
    http://www.conti.waw.pl/cennik.html

    Śmiem wątpić.

    Abstrahując od sensowności kupowania teraz walut.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 4. Data: 2009-02-21 22:54:26
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Schliesky wrote:

    > Jest jakiś bank, który ma mniejszy spread?
    > http://www.conti.waw.pl/cennik.html
    >
    > Śmiem wątpić.

    Spread na CZK mają spory :P
    W Katowicach jest kilkukrotnie mniejszy

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-02-21 23:31:22
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Schliesky pisze:
    > Jest jakiś bank, który ma mniejszy spread?
    sorry, ale wysokość spreadu mało nas interesuje. Liczy się tylko cena
    sprzedaży waluty. Niżej nie znalazłem, ale porównywalny tak.

  • 6. Data: 2009-02-22 00:10:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Schliesky wrote:

    > Jest jakiś bank, który ma mniejszy spread?
    > http://www.conti.waw.pl/cennik.html
    >
    > Śmiem wątpić.
    >
    > Abstrahując od sensowności kupowania teraz walut.

    Nie kazdy mieszka w Warszawie.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-02-22 00:12:59
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Radek Wroclawski wrote:

    > sorry, ale wysokość spreadu mało nas interesuje. Liczy się tylko cena
    > sprzedaży waluty. Niżej nie znalazłem, ale porównywalny tak.

    Cena sprzedazy waluty to aktualny kurs + spread.

    --
    in

  • 8. Data: 2009-02-22 09:46:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Piotrek" <p...@e...pl> napisał

    > Chciałbym założyć internetowe konto walutowe w celu inwestowania
    > niewielkich oszczędności w zł. Chodzi mi o zakup euro i dolarów po dobrym
    > kursie (niższym niż w kanorze) w celu sprzedaży w późniejszym czasie.

    Naprawdę tak bez powodu lubisz tracić kasę? ;-)
    No chyba, że to krótkoterminowe zakłady.

    > Czy moglibyście polecić dobry bank bez dużych wymagań?

    Raiffeisen Bank ma imho niezłe kursy niegocjowalne telefonicznie lub na
    platformie transakcyjnej.
    Pytanie tylko, co uważasz za "niewielkie ilości" kupowanych walut.

  • 9. Data: 2009-02-22 09:51:48
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    sorden pisze:
    > Cena sprzedazy waluty to aktualny kurs + spread.
    aktualny kurs czego? Spread to różnica między ceną sprzedaży a zakupu. W
    momencie spłaty kredytu nie interesuje nas wielkość spreadu czy cena
    zakupu, a tylko i wyłącznie kurs sprzedaży po jakim spłacamy ratę...

  • 10. Data: 2009-02-22 10:01:11
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Radek Wroclawski wrote:

    > aktualny kurs czego? Spread to różnica między ceną sprzedaży a zakupu. W
    > momencie spłaty kredytu nie interesuje nas wielkość spreadu czy cena
    > zakupu, a tylko i wyłącznie kurs sprzedaży po jakim spłacamy ratę...

    Mozemy tak w kolko: Cena sprzedazy waluty to aktualny kurs + spread.

    Jak Ci podniosa spread o 50 groszy to zobaczymy czy nadal nie bedzie Cie
    interesowal.

    --
    in