  • 31. Data: 2004-08-03 17:51:26
    Temat: Re: kredyt na zakup mieszkania... bank
    Od: Arku <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2004 18:03:47 +0200, Jacek <j...@-...devguide.net>
    napisał:

    > to w teorii, w praktyce bank moze zarzadac nieistniejacych dokumentow,
    > np. umow o wspolpracy, oraz dziesiatek swistkow, ktorych dostarczyc sie
    > nie da

    ani teoretycznie, ani praktycznie banki nie wymagają takich takich
    dokumentów-oczywiście jeśli mówimy o kredytach hipotecznych

    proponuje przestudiowac podreczniki operacyjne/proceduralne
    > bankow, a nie ulotki reklamowe, dopiero tam widac jak niewiele sie
    > zmienia. polecam dzialy pt. odstepstwa, wyjatki, procedury specjalne,
    > dg...

    znam szczegółowo procedury i podręczniki kilku banków

    chyba nie był to KH?

    Arku

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 32. Data: 2004-08-03 19:09:44
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik Arku <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znam szczegółowo procedury i podręczniki kilku banków

    no tak :)))
    a od kiedy to w bankach znają też te podręczniki :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 33. Data: 2004-08-03 20:11:39
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Arku wrote:

    > ani teoretycznie, ani praktycznie banki nie wymagają takich takich
    > dokumentów-oczywiście jeśli mówimy o kredytach hipotecznych

    mowimy wlasnie o kredytach hipotecznych. sam bylem proszony o
    takie dokumenty, wiec nie wciskaj mi kitu. kiedy konsultant
    zarzadal ode mnie tlumaczenia (od tlumacza przycsieglego)
    umow o unikaniu podwojnego opodatkowania miedzy USA a RP, to
    mnie zatkalo. podobnie bylo, kiedy poproszono mnie o okazanie
    umow o wspolpracy z moimi klientami... analitycy nie przyjmowali
    do wiadomosci faktu, ze same faktury sa juz umowami, oprocz
    faktur mieli do dyspozycji pity, oraz wyciagi z kont. nie
    mialem juz wiecej papierow, bo ich po prostu nie bylo, wiec
    tych dochodow nie zaliczyli do zdolnosci kredytowej i tak zamiast
    kredytu na mieszkanie moglbym co najwyzej wziac kredyt na bidet.

    sorry, ale ty naprawde niewiele wiesz o dg i kredytach.

    > proponuje przestudiowac podreczniki operacyjne/proceduralne

    > znam szczegółowo procedury i podręczniki kilku banków

    co ty nie powiesz?

    przez ostatnie kilka tygodni probowalem uzyskac kh i dalem sobie
    spokoj. uwierz mi, wiem wiecej na ten temat niz ty. z praktyki,
    nie z teorii.

    > chyba nie był to KH?

    dokladnie nie pamietam. ale nie mowimy o tym, jaki to rodzaj
    zobowiazania, tylko o tym, jak banki traktuja ludzi
    prowadzacych dg. a traktuja raczej kiepsko...

    jacek

  • 34. Data: 2004-08-03 20:20:49
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Arku wrote:

    > Oczywistą rzeczą jest że przy działalnosci bank wymaga większej ilości
    > dokumentów niż przy umowie, tylko nie zapominaj że większość tych
    > dokumentów każda firma ma w swoim posiadaniu (dokumenty rejestrowe oraz

    oczywista, powiadasz. bo prowadzacy dg niby wiecej kombinuja?

    > pity) więc jedyny problem to ich skopiowanie. Jedyne uciążliwości to
    > zdobycie zaświadczeń z Us i ZUS, ale wynikają one z winy tych instytucji
    > a nie banków.

    bajki opowiadasz.

    > Nie spotkałem takiej sytuacji, jaki to bank?

    ___kazdy___. probowalem w kilkunastu!!!

    jacek