  • 1. Data: 2003-02-13 18:40:48
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Szukam najlepszej oferty na kredyt mieszkaniowy: 15 lat, 20% wkładu, ok.
    80.000 PLN
    Po sprawdzeniu w PKOBP,Pekao,KB,Multi,BSK,GE,Millenium najlepsze warunki
    znalazłem w:

    PKO BP: PLN 7,79% , pozostali powyżej 10%
    Millenium: CHF 3,69%

    Czy można gdzieś znaleźć lepszą ofertę?

    Szymon

  • 2. Data: 2003-02-14 21:13:49
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Szymon Kolorz <s...@i...max.pl> wrote:
> [...]
    > znalazłem w:

    > PKO BP: PLN 7,79% , pozostali powyżej 10%

    Kredyt Bank.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-02-15 15:45:59
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > znalazłem w:
    >
    > PKO BP: PLN 7,79%  , pozostali powyżej 10%

    W przypadku wkładu własnego 20% w KB: 7,97%, prowizja 0,9%. Tak więc nie wiem
    dlaczego piszesz, że pozostali (w tym rozumiem KB) powyżej 10%. Z tego co wiem
    Multi też nie daje powyżej 10%. Dokładniej sprawdzaj strony internetowe.
    Z drugiej strony trochę Cię rozumiem, ponieważ na niektórych stronach pisze się
    mnóstwo "dupereli" a najważniejsze, czyli oprocentowanie jest ukryte. Dla
    potencjalnych krytyków uważam, że dotyczy to TEŻ strony KB polecającej ich
    kredyt mieszkaniowy EKSTRALOKUM; nie piszą, że oprocentowanie jest oparte o
    WIBOR a podając oprocentowanie od 7,97% nie uwzględniają tego, że przy wkładzie

  • 4. Data: 2003-02-17 11:11:19
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

> [...]
    > kredyt mieszkaniowy EKSTRALOKUM; nie piszą, że oprocentowanie jest oparte
    > WIBOR a podając oprocentowanie od 7,97% nie uwzględniają tego, że przy

    Wszytsko banki sprawdziłem osobiscie , podając wszystkie potrzebne
    informacje (wkład, cena mieszkania, kwota kredytu, dochody itp.) i
    otrzymałem konkretną ofertę .
    Żeczywiści oferta KB była dobra ale nieco gorsza od PKO (chyba 8,5% w tej
    chwili nie pamiętam)

    Szymon

  • 5. Data: 2003-02-17 11:53:03
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > otrzymałem konkretną ofertę  .
    > Żeczywiści oferta KB była dobra ale nieco gorsza od PKO (chyba 8,5% w tej

    Szukałeś pewno na portalach. Niestety często podają nieaktualne dane. Trzeba
    szukać na stronach poszczególnych Banków. Pracochłonne ale pewniejsze.