  • 1. Data: 2003-02-13 15:21:43
    Temat: Re: ING też obniża oprocentowanie...
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    "Rafa3 J. Czeka3a" wrote:

    > Uprzejmie informujemy, ?e z dn. 13.02.br. zmieni3o si? opro-
    > centowanie depozytów w PLN i wynosi np.: dla KONTA
    > Komfort - 1 %, dla konto OKO:
    > opr. nominalne - do 5,25 %, opr. efektywne - do 5,38 %;
    > dla lokat terminowych o zmiennej stopie procentowej:
    > opr. nominalne - do 5,25 %, opr. efektywne - do 5,39 %;
    > dla lokat rentierskich:
    > opr. nominalne - do 5 %, opr. efektywne - do 5,12 %.

    Kogo jeszcze takie lokaty interesuja? Nie lepiej kupic walute, trzymac w
    skarpecie i w perspektywie pol roku zarobic przynajmniej 2-3 razy wiecej
    niz na najlepszej lokacie w PLN?

  • 2. Data: 2003-02-13 15:29:26
    Temat: ING też obniża oprocentowanie...
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Uprzejmie informujemy, że z dn. 13.02.br. zmieniło się opro-

  • 3. Data: 2003-02-14 07:15:08
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Kogo jeszcze takie lokaty interesuja? Nie lepiej kupic walute, trzymac w
    > skarpecie i w perspektywie pol roku zarobic przynajmniej 2-3 razy wiecej
    > niz na najlepszej lokacie w PLN?

    a kto da Ci pewnosc ze na walucie zarobisz ?
    pewnie myslisz o roznicy kursu bo oprocentowanie lokaty $ to ok 1%
    a euro ok 2 %
    a wcale gospodarka europejska nie musi podniesc sie do galopu

    prywatnie moim czarnym koniem jest korona slowacka
    na niej spodziewam sie 10 % zysku w ciagu roku
    szkoda ze zaden polski bank nie oferuje lokat w tej walucie

    ale to moja wlasna opinia - osoby nie zwiazanej z rynkiem finansowym :)

    Piotr

  • 4. Data: 2003-02-14 07:32:59
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    > a kto da Ci pewnosc ze na walucie zarobisz ?

    Patrz ostatnia aukcja obligacji. Kto jeszcze chce kupowac nasze zlote?
    Kolodko w koncu dopnie swego i na moj nos zobaczymy euro przynajmniej po 4,5
    i dolara powyzej 4

    > pewnie myslisz o roznicy kursu bo oprocentowanie lokaty $ to ok 1%
    > a euro ok 2 %
    > a wcale gospodarka europejska nie musi podniesc sie do galopu

    Mam lokate w koronach szwedzkich na 3,2%. Zarabiam podwojnie: na
    oprocentowaniu /co prawda nieco nizszym niz PLN/ i wzroscie kursu waluty /
    11% w SEK w ciagu roku/.
    Biorac jeszcze pod uwage o wiele mniejsze ryzyko trzymania waluty niz PLN,
    "wspaniale" fundamenty naszej gospodarki i nasze rodzime wariatkowo to dla
    mnie wybor jest prosty.

    pozdrawiam
    pawel

  • 5. Data: 2003-02-14 08:58:42
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Patrz ostatnia aukcja obligacji. Kto jeszcze chce kupowac nasze zlote?
    > Kolodko w koncu dopnie swego i na moj nos zobaczymy euro przynajmniej po
    4,5
    > i dolara powyzej 4

    to byla aukcja skierowana do krajowych instytucji finansowych
    no i na 20 lat a to w obecnych czasach wydaje sie abstrakcyjnie odlegle

  • 6. Data: 2003-02-14 09:10:38
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie informujemy, że z dn. 13.02.br. zmieniło się opro-
    > centowanie depozytów w PLN i wynosi np.: dla KONTA
    > Komfort - 1 %,

    Konto standard 0,75%.
    Ciekawe ile trzeba tam trzymac forsy zeby odsetki pokryly oplaty za
    prowadzenie, operacje, debet i karty ?
    Pewnie ze 100tys...:-)
    Ciekawe kiedy wprowadza ujemne odsetki - chcesz trzymac forse w banku to
    plac za to... !
    Gdyby nie tacy fani jak z pbb majacy po kilkanscie kont to okazaloby sie ze
    w Polsce 10% osob ma ROR...

    D.

  • 7. Data: 2003-02-14 09:13:39
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdyby nie tacy fani jak z pbb majacy po kilkanscie kont to okazaloby sie
    ze
    > w Polsce 10% osob ma ROR...

    Hehe, coś w tym jest... Sam mam 5 kont w trzech bankach ;-)
    RJCz

  • 8. Data: 2003-02-14 14:39:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2ic0n$aif$1@news.onet.pl, Rafał J. Czekała <r...@w...pl>:
    > "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe, coś w tym jest... Sam mam 5 kont w trzech bankach ;-)
    > RJCz

    Chyba najmniej na grupie ;)
    Co tak słabo się starasz?

    --