  • 1. Data: 2003-02-13 14:30:05
    Temat: PEKAO - ma nas gdzies
    Od: "Miron" <0...@p...wp.pl>

    Witam

    Nie wiem jak Wy, ale ja jestem oburzony tym co bank wprowadza od 1 marca.
    Średnio podwyżka za prowadzanie konta o 20%.

    Na pięknej reklamówce podają co zyskamy (3/4 rzeczy z których 90% osób nie
    skorzysta)

    Pakiet pomocowy:
    - mogę wezwać lekarza jak w domu spotka mnie nieszczęśliwy wypadek i
    nigdzie więcej(kto łamie nogę w domu, prawdziwa rzadkość),
    - holowanie samochodu, ale jak stanie się to 30 kilometrów od miejsca
    zamieszkania (dwa razy miałem holowanie ale w ramach Warszawy, poza tym mam
    ubezpieczenie samochodu w którym to samo mam)

    Pekao24 - świetna usługa tylko, że w moim banku jeszcze nie działa, podobno
    w tym roku będzie - może będzie może nie.

    Dlaczego większość usług oferowanych w ramach konta to elementy związane z
    ubezpieczeniem - to jest bank czy firma ubezpieczeniowa? Widzę, że bank za
    wszelką cenę chce sponsorować działalność firmy "Towarzystwo Ubezpieczeniowe
    Allianz " za naszą kasę.

    Ja oczekuję, że bank, będzie się rozwijał w kierunku zwiększania
    funkcjonalności rachunku i opcji z których mogę korzystać, a nie bank wciska
    mi wszystko co tylko wymyśli, każe za to płacić i uważa że wszyscy na to
    czekali.

    Jest obecnie tyle banków, które oferują znacznie lepsze warunki, więc ja już
    od nich odchodzę.

    Pozdrawiam
    miron

  • 2. Data: 2003-02-14 07:11:37
    Temat: Re: PEKAO - ma nas gdzies
    Od: "Paweł" <n...@N...pl>

    Użytkownik "Miron" <0...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na pięknej reklamówce podają co zyskamy (3/4 rzeczy z których 90% osób nie
    > skorzysta)

    Np.ubezpieczenie NNW z franszyzą 50 %

    > Pekao24 - świetna usługa tylko, że w moim banku jeszcze nie działa,
    podobno
    > w tym roku będzie - może będzie może nie.

    Również nie działa w moim ani mojej żony

> [...]
    > ubezpieczeniem - to jest bank czy firma ubezpieczeniowa? Widzę, że bank za
    > wszelką cenę chce sponsorować działalność firmy "Towarzystwo

    Poza tym takie ubezpieczenia rozdawane są coraz częsciej przez różne
    instytucje (np.telefonie komórkowe). Są to zwykle ubezpieczenia, które
    pokrywają się nawzajem i pokrywają się z ubezpieczeniami, które większość
    ludzi ma z innego tytułu. A wiadomo żo że z jednej 'szkody' nie można
    realizowac wypłat za kilka polis. Więc wszystkie te pakiety darmowe to
    ostatecznie lipa.

    > Jest obecnie tyle banków, które oferują znacznie lepsze warunki, więc ja
    już
    > od nich odchodzę.

    Ja równiez.

    > Pozdrawiam
    > miron

    Paweł

  • 3. Data: 2003-02-14 07:53:15
    Od: s...@p...onet.pl

    > A wiadomo żo że z jednej 'szkody' nie można
    > realizowac wypłat za kilka polis. Więc wszystkie te pakiety darmowe to
    > ostatecznie lipa.

    brednie

  • 4. Data: 2003-02-14 08:15:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > wszelką cenę chce sponsorować działalność firmy "Towarzystwo Ubezpieczeniowe

    Z tego co pamietam, to wlasnie Allianz jest akcjonariuszem (malym bo malym ale
    jest) pekao :D

  • 5. Data: 2003-02-14 09:04:03
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    jeśli chodzi o szkody majątkowe masz rację - natomiast w ubezpieczeniach na
    życie nie ma takiego ograniczenia

    --
    A.S.

  • 6. Data: 2003-02-14 09:11:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Miron napisał(a):

    > - holowanie samochodu, ale jak stanie się to 30 kilometrów od miejsca
    > zamieszkania (dwa razy miałem holowanie ale w ramach Warszawy, poza tym mam
    > ubezpieczenie samochodu w którym to samo mam)
    jest ten regulamin gdzies na www?
    bo mi to akurat pasuje ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-02-14 09:35:52
    Od: s...@o...pl

    > Z tego co pamietam, to wlasnie Allianz jest akcjonariuszem (malym bo malym ale
    > jest) pekao :D

    to żle pamiętasz

  • 8. Data: 2003-02-14 09:51:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał

    > to żle pamiętasz

    Ja nie wiesz to nie zabieraj głosu ;PPP
    Akcjonariat Banku Pekao SA

    http://www.pekao.com.pl/inwestor2.xml?/sid=22/lang=P
    L/500276-573348-52946

  • 9. Data: 2003-02-14 09:52:12
    Od: p...@p...onet.pl

    > to żle pamiętasz

    Dobrze pamięta.

    UniCredito Italiano SpA 53,17%
    Allianz AG 2,12%
    EBOiR 6,63%
    Skarb Państwa 7,53%
    Inni 30,55%

    Pozdrawiam
    Soren

  • 10. Data: 2003-02-14 10:13:53
    Od: s...@o...pl

    > Ja nie wiesz to nie zabieraj głosu ;PPP
    > Akcjonariat Banku Pekao SA
    >
    > http://www.pekao.com.pl/inwestor2.xml?/sid=22/lang=P
    L/500276-573348-52946

    ooooooo - a na kiedy to są dane (bo nie jest napisane)?
    a może już nie są? skąd wiesz? poniżej 5% nie trzeba nikogo informować że się
    sprzedaje :)