    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny w MultiBanku
    Date: Tue, 18 Jul 2006 20:15:43 GMT

    Użytkownik "g-line" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e9frcm$60u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    | Witam wszystkich i mam następujące pytanie:
    | czy ktoś wie w jaki sposób multibank wyznacza oprocentowanie dla kredytów
    | hipotecznych w CHF. Obecne oprocentowanie jest w okolicah 2,9%. Jakie jest
    | ryzyko, że za np. 2 miesiące oprocentowanie nie wzrośnie do np 6% :-).
    | Jeżeli ktoś z Was spłaca tam kredyt to prosiłbym o opinie jak zmieniało
    się
    | dotychczas oprocentowanie kredytów.

    Witam,

    No ja jestem tym ktory wziol kredyt w mBnaku i jest zadowolony.
    Popatrz na to z innej strony.
    Ludzie biora kredyty na okreslone procenty ( dla nich korzystne ).
    Nie sa to ludzie glupi bo pewnie studiowali inne kredyty itp.
    Co robisz jak bank cie robi w konia. Zaczynasz szukac innych opcji.
    Zaufaj mi ze tak mBank jak i klienci wiedza ze jest to uklad pomiedzy dwoma
    osobami.
    Teraz popularne jest przenoszenie kredyow do innych bankow i ludzie zaczna
    przenosic kredyty z mBanku jezeli jego oferta bedzie inna od konkurencji (
    czytaj mniej korzystna).
    Na zachodzie ( a dokladniej w Anglii ) kredyt hipoteczny przenosi sie
    srednio 4-5 razy z banku do banku.

    Ja tam jestem dobrej mysli ze jezeli wypne sie na mBank to inny bank ABC
    mnie przygarnie na dogodnych warunkach.

    XYZ