  • Data: 2006-07-19 19:03:55
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w MultiBanku
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnebreu1.47g.kjonca@kjonca.kjonca...

    > E ? Jeśli popyt na KH się zmniejszy, to tym bardziej bankom będzie chyba
    > zależeć, na przejęciu klientów innych banków, nie tak ?

    Kamilu, teoretycznie masz rację.

    Ale mi się wydaje że może nie być tak różowo.
    Teraz banki walczą o zwierzynę którą będą bezpiecznie golić prze najbliższe
    kilkanaście czy kilkadziesiąt lat.

    Jak wzrosną stopy procentowe, ceny nieruchomości zaczną spadać, gospodarka
    będzie ledwo zipieć a złoty się osłabi (cudów nie ma, w perspektywie czasowej KH
    to nastapi) nie będzie już takiego zainteresowania KH.

    Czy banki będą wtedy walczyć tak ostro o klientów jak teraz ?
    A może będą raczej bezpiecznie korzystać z tego co udało się pozyskać wcześniej
    a o przeniesienie kredytu na LEPSZYCH warunkach (uwzględniając koszty takiej
    operacji) nie będzie tak łatwo.
    Już dziś nie zawsze przniesienie kredytu do innego banku oznacza w efakcie
    korzyść dla kredytobiorcy.
    Oczywiście mogę się mylić, ale pewnie warto brac pod uwagę i taki scenariusz.

    TomekD