  • Data: 2006-07-18 20:26:38
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w MultiBanku
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" <x...@x...wp.pl> wrote in message
    news:Pjbvg.16$t4.4@newsfe3-win.ntli.net...

    > Ja tam jestem dobrej mysli ze jezeli wypne sie na mBank to inny bank ABC
    > mnie przygarnie na dogodnych warunkach.

    Moim zdaniem błąd w rozumowaniu.
    Na ile brałeś kredyt hipoteczny na 3 lata czy 30 lat?

    Dzisiaj bez problemu znajdziesz bank do którego przeniesiesz kredyt na lepszych
    warunkach - popyt na kredyty hipoteczne jest ogromny.
    Taka sytuacja nie będzie trwała wiecznie i wtedy żniwa będą miały banki.
    Ja jednak wolę obiektywne wskaźniki rynkowe niż fusy w kawie prezesa BRE przez
    nakbliższe 30 lat :-)

    TomekD