  • 1. Data: 2009-01-31 12:24:03
    Temat: kredyt hipoteczny a cesja z ubezpieczena wartosci nieruchomosci - do jakiej kwoty macie?
    Od: "Jarek" <j...@t...pl>

    do tej pory miałem do wysokości kwoty kredytu, od tego roku zrobili mi od
    wartosci nieruchomosci. totalnie bez sesnu, poniewac kredyt mam na 40%
    wartosci nieruchomości, i co jak kredyt będzie stanowic 5% to nadal będę
    musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro te
    ubezpieczenie to wymysł banku.
    ci złodzieje to NORDEA!!!!!

    jak wygląda to u Was?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-31 13:47:10
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 13:24, "Jarek" <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro te

    W Millennium jest ubezpieczenie od wartości kredytu i dlatego co roku
    składki za ubezpieczenie płacę coraz niższe.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-01-31 19:20:10
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > wartosci nieruchomości, i co jak kredyt będzie stanowic 5% to nadal będę
    > musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro

    w santanderze podobnie, ale nie ma strachu, cesja nie oznacza, że w razie
    skorzystania z polisy bank nie przejmuje całości kasy z ubezpieczenia, on
    bierze swoje, a reszta zostaje dla ciebie i nie masz już kredytu:-), a jeśli
    kwota z odszkodowania jest niewielka, tzn. mniejsza niż pozostała wartośc
    nieruchomości, to bankowi opłaca się nie korzystać z cesji, wtedy kasa jest
    dla ciebie na likwidację zniszczeń, a bank dalej zarabia na twoim kredycie
    :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 4. Data: 2009-02-01 09:48:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wartosci nieruchomości, i co jak kredyt będzie stanowic 5% to nadal będę
    > musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro
    A jaki jens sens aby dom warty 500tys ubezpieczać na kwotę 100tys. Sam sobie
    kulke w noge walisz.

    Kris

  • 5. Data: 2009-02-01 10:55:36
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To znaczy w jaki sposób ci złodzieje próbują jednostronnie zmienić postanowienia
    Waszej dwustronnej umowy kredytowej?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-01 10:56:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bo złotówka rosnie??
    ;-)

    -----

  • 7. Data: 2009-02-03 07:07:19
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    > 40% wartosci nieruchomości, i co jak kredyt będzie stanowic 5% to nadal
    > będę musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość,

    A to nie jest przypadkiem tak, że:
    -wartość nieruchomości = 500k
    -płacisz ubezpieczenie od wartości nieruchomości, podając 300k, czyli 60%
    -masz zniszczenie nieruchomości o wartości 100k i dostaniesz 100k x 60%

    Rzuć okiem na np. OWA:
    http://www.signal-iduna.pl/
    po lewej stronie pakiet dom i potem na samym dole OWA i paragraf 44.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2009-02-03 11:12:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i dobrze - remontujesz za 60 tys. z polisy + 40 tys. własnego i masz znów
    nieruchomość wartą Twoje 100%.

    -----

  • 9. Data: 2009-02-08 14:24:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 13:24:03 +0100, "Jarek" <j...@t...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro te

    Generalnie wysokość sumy ubezpieczenia ma odpowiadać wartości ubezpieczanego
    przedmiotu. Jeśli zaniżysz ją do przykładowych 5%, to w przypadku szkody
    otrzymujesz 5% jej wartości? Warto?

    Dziwi mnie, że ludzie nie rozumieją, że często mieszkanie/dom i co ważniejsze -
    jego zawartość - to cały ich dorobek i w przypadku jego zniszczenia pozostają
    bez niczego. No bo przecież powodzie, pożary, zalania itp. zdarzają się tylko
    innym.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 10. Data: 2009-02-08 15:01:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> wrote in message

> [...]
    > pozostają
    > bez niczego. No bo przecież powodzie, pożary, zalania itp. zdarzają się

    A ilu osobom statystycznie nie zdarzaja sie nigdy?

    MK