  • 1. Data: 2009-01-31 07:46:57
    Temat: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Wzorem mBanku Multibank obniżył %. Teraz Multimax 4,25%, Multimax AQ 4,45%,
    a oszczędnościowy 3,40%

    Szymon

  • 2. Data: 2009-02-02 12:35:31
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wzorem mBanku Multibank obniżył %. Teraz Multimax 4,25%, Multimax AQ
    > 4,45%, a oszczędnościowy 3,40%

    i znowu obniżka była aktywna w systemie zanim skorygowano tabelę
    oprocentowania widoczną na stronie, poza tym zero info.

    Mariusz

  • 3. Data: 2009-02-02 14:28:01
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Lut, 13:35, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > i znowu obniżka była aktywna w systemie zanim skorygowano tabelę
    > oprocentowania widoczną na stronie, poza tym zero info.

    Obniżkami się nie chcą chwalić ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-02 19:23:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obniżkami się nie chcą chwalić ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    czy kogoś to dziwi? Janie przelej wszystkie pieniądze do INNEGO banku!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-02 21:08:15
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Lut, 20:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > czy kogoś to dziwi? Janie przelej wszystkie pieniądze do INNEGO banku!

    Złośliwy jesteś Robercie :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-02-02 22:01:14
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Jacek Erazmus"
    p.googlegroups.com

    > Złośliwy jesteś Robercie :)

    A może Robercik pracuje w Multi i jest takim usenetowym odpowiednim
    mBankowego mRadnego, który broni swojego banku i nie dostrzega (bądź
    dostrzec nie chce) jak "dupiatą" ofertę prezentuje jego "finansowa mekka" :)

  • 7. Data: 2009-02-03 06:50:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Złośliwy jesteś Robercie :)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    to nie złośliwość tylko biznes, jeżeli chodzi o lokaty to nie mam jakiś
    szczególnych sentymentów, kasa trafia tam gdzie warunki są najlepsze
    (oprocentowanie oraz inne parametry)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-02-03 20:09:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 2 Feb 2009 23:01:14 +0100
    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

> [...]
    > mBankowego mRadnego, który broni swojego banku i nie dostrzega (bądź
    > dostrzec nie chce) jak "dupiatą" ofertę prezentuje jego "finansowa

    Bądź łaskaw czytać ze zrozumieniem.

    Xenocide