  • 1. Data: 2009-01-31 11:56:29
    Temat: ING podnosi % KK
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    http://tiny.pl/vpq2

    Najbardziej podoba mi się uzasadnienie : Podwyżka oprocentowania jest
    podyktowana koniecznością dopasowania naszej oferty do poziomu cen na
    rynku :))
    Jak widać źle się czują nie będąc w gronie banków ze złodziejskim
    oprocentowaniem na kk .
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2009-01-31 12:12:04
    Temat: Re: ING podnosi % KK
    Od: k...@o...pl

    On 31 Sty, 12:56, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:
    > http://tiny.pl/vpq2
    >
    > Najbardziej podoba mi się uzasadnienie : Podwyżka oprocentowania jest
    > podyktowana koniecznością dopasowania naszej oferty do poziomu cen na
    > rynku :))
    i po co RPP tnie stopy?;) Nie dość, że depozyty gorzej oprocentowane
    to kredyty droższe;)

  • 3. Data: 2009-01-31 12:18:30
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 13:12, k...@o...pl wrote:
    > On 31 Sty, 12:56, Jacek Erazmus <j...@g...com>
    wrote:>http://tiny.pl/vpq2

    > i po co RPP tnie stopy?;) Nie dość, że depozyty gorzej oprocentowane
    > to kredyty droższe;)

    Jak po co żeby banki mogły więcej zarobić ;-)Zwłaszcza teraz gdy nie
    sprzedają się TFI, coraz gorzej idzie sprzedaż KM, gospodarka zwalnia
    więc trzeba będzie odprowadzać coraz większe rezerwy od niespłaconych
    kredytów ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-01-31 12:32:56
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Jacek Erazmus pisze:

> [...]
    > sprzedają się TFI, coraz gorzej idzie sprzedaż KM, gospodarka zwalnia
    > więc trzeba będzie odprowadzać coraz większe rezerwy od niespłaconych

    No i zawsze po obnizce przez RPP banda tepych dziennikarzy moze oglosic
    ze od teraz beda tansze kredyty :)