eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny a cesja z ubezpieczena wartosci nieruchomosci - do jakiej kwoty macie? › Re: kredyt hipoteczny a cesja z ubezpieczena wartosci nieruchomosci - do jakiej kwoty macie?
    From: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny a cesja z ubezpieczena wartosci nieruchomosci - do
    jakiej kwoty macie?
    Date: Sun, 08 Feb 2009 15:24:02 +0100

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 13:24:03 +0100, "Jarek" <j...@t...pl> wklepał(-a):

    >do tej pory miałem do wysokości kwoty kredytu, od tego roku zrobili mi od
    >wartosci nieruchomosci. totalnie bez sesnu, poniewac kredyt mam na 40%
    >wartosci nieruchomości, i co jak kredyt będzie stanowic 5% to nadal będę
    >musiał czynić zadość żądaniem banku i ubezpieczać na całą wartość, skoro te
    >ubezpieczenie to wymysł banku.
    >ci złodzieje to NORDEA!!!!!

    Generalnie wysokość sumy ubezpieczenia ma odpowiadać wartości ubezpieczanego
    przedmiotu. Jeśli zaniżysz ją do przykładowych 5%, to w przypadku szkody
    otrzymujesz 5% jej wartości? Warto?

    Dziwi mnie, że ludzie nie rozumieją, że często mieszkanie/dom i co ważniejsze -
    jego zawartość - to cały ich dorobek i w przypadku jego zniszczenia pozostają
    bez niczego. No bo przecież powodzie, pożary, zalania itp. zdarzają się tylko
    innym.

    --
    Sławomir Szyszło