  • 1. Data: 2009-01-31 10:59:15
    Temat: Mobilny ALIOR
    Od: META <f...@p...fm>

    WItam!!
    Czy komuś udało się wejść do ALIOR BANKU poprzez nowa usługę mobilną??
    U mnie pokazuje się cały czas błąd logowania.
    META

  • 2. Data: 2009-01-31 11:13:31
    Temat: Re: Mobilny ALIOR
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:14hqto5aqq3rj.fgr38l0wwihg$.dlg@40tude.net, *META* wrote:
    > WItam!!
    > Czy komuś udało się wejść do ALIOR BANKU poprzez nowa usługę mobilną??
    > U mnie pokazuje się cały czas błąd logowania.
    > META

    sprawdzilem - dziala http://m.aliorbank.pl
    zalogowalem sie poprawnie

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-31 11:14:49
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Czy komuś udało się wejść do ALIOR BANKU poprzez nowa usługę mobilną??
    > U mnie pokazuje się cały czas błąd logowania.
    > META

    Wchodzę z kompa, nie z komórki i wszystko działa.

  • 4. Data: 2009-01-31 11:26:21
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Oczywiście wchodzę na https://m.aliorbank.pl/, a nie aliorbank.pl/.

  • 5. Data: 2009-01-31 16:30:35
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    META pisze:
    > WItam!!
    > Czy komuś udało się wejść do ALIOR BANKU poprzez nowa usługę mobilną??
    > U mnie pokazuje się cały czas błąd logowania.
    > META

    A no i u mnie nie działa, z dwóch różnych komórek, błąd logowania (mimo,
    że na bank dobrze podaję hasło/login).

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-31 16:49:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    META <f...@p...fm> wrote:
    > WItam!!
    > Czy komuś udało się wejść do ALIOR BANKU poprzez nowa usługę mobilną??

    Działa bez problemu. Używam tego do szybszego sprawdzania salda.

    Jedyny problem, to przy wpisywaniu hasła, po wpisaniu znaku hasła,
    nie przechodzi kursor do kolejnego znaku, trzeba wciskać tabulator.
    Linux+Firefox.

    a.

  • 7. Data: 2009-01-31 20:31:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 31 Jan 2009 16:49:31 +0000 (UTC)
    w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    >
    > Jedyny problem, to przy wpisywaniu hasła, po wpisaniu znaku hasła,
    > nie przechodzi kursor do kolejnego znaku, trzeba wciskać tabulator.

    Dziwne. Właśnie spróbowałem dwa razy się zalogować i za każdym razem
    miałem też jak inni "błąd logowania" (OS Linux).
    Objaw wpisywania hasła taki sam jak u Ciebie: sprawdzałem logowanie
    Linux+FF/Opera i jeszcze NetBSD+FF/Opera.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-01-31 21:28:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Objaw wpisywania hasła taki sam jak u Ciebie: sprawdzałem logowanie
    > Linux+FF/Opera i jeszcze NetBSD+FF/Opera.

    No to nie wiem, wlasnie sprawdziłem i u mnie nadal działa.
    A czy po wpisaniu Identyfikatora pojawia Ci się 'Twoj' obrazek?

    a.

  • 9. Data: 2009-02-01 08:01:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 31 Jan 2009 21:28:44 +0000 (UTC)
    w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > No to nie wiem, wlasnie sprawdziłem i u mnie nadal działa.
    > A czy po wpisaniu Identyfikatora pojawia Ci się 'Twoj' obrazek?

    Tak obrazek jest mój. Wpiszę hasło i błąd. Jak kliknąłem na normalną
    stronę logowania (bez 'm'), to miałem taki sam układ hasła do wpisania
    - wpisałem i zalogowało mnie poprawnie. Nie chce za dużo kombinować na
    tym mobilny, bo mi konto zablokują.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-02-04 08:43:31
    Od: witrak <w...@h...com>

    On 2009-01-31 21:31, xbartx wrote:

> [...]
    > Objaw wpisywania hasła taki sam jak u Ciebie: sprawdzałem logowanie
    > Linux+FF/Opera i jeszcze NetBSD+FF/Opera.

    Niestety, mam taki sam efekt. Zadzwoniłem więc na infolinię i
    infolinka przekonywała mnie, że to dlatego, że nie łączę się z
    urządzenia mobilnego...

    I faktycznie - spróbowałem z telefonu i udało się, a z kompa - nijak...

    Może ci, co im się udaje, pracują przez BlueConnecta albo co ?

    witrak