  • 1. Data: 2009-06-01 12:50:37
    Temat: kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesięcznie za konto !
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    cześć to jakaś paranoja, mam kredyt hipoteczny z PEKAO SA we frankach,
    nie korzytam z innych usług banku tylko przelewam na konto w pekao co
    miesiąc
    "pi razy x" kwotę kredytu plus te 9,95 zł za prowadzenie konta a potem
    z powrotem na konto w mbanku resztę co została.
    w ogóle do niczego to konto mi nie potrzebne a płacę 120 zł rocznie,
    czy da sie choć taniej ?

  • 2. Data: 2009-06-01 13:13:16
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 14:50, "rebevonrebe" <r...@y...de> wrote:
> [...]
    > z powrotem na konto w mbanku resztę co została.
    > w ogóle do niczego to konto mi nie potrzebne a płacę 120 zł rocznie,

    Jest cos takiego jak konto techniczne - bezplatne do obslugi kredytu.
    Ale nie wiem, czy uda ci sie je "zalatwic" jesli masz w tresci umowy
    wpisane normalne konto.

    Mozesz sprobowac rowniez zalozyc internetowe konto pekalo - ostatnia
    nowosc, nie zamawiajac do niego karty, a nastepnei zadysponowac
    obsluge kredytu z tego konta i zlikwidowac platne.

  • 3. Data: 2009-06-01 13:18:17
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > z powrotem na konto w mbanku resztę co została.
    > w ogóle do niczego to konto mi nie potrzebne a płacę 120 zł rocznie,

    Witam

    Jestem w podobnej sytuacji, tylko z kredytem PLN
    W tamtym tygodniu złożyłem pismo z prośbą o podanie
    nr rachunku do spłat kredytu. Powołałem sie na klauzule
    niedozwolone w umowach kredytowych. Zobaczymy
    co mi odpowiedzą :)

    Ryba

  • 4. Data: 2009-06-01 14:31:26
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Ryba wrote:
> [...]
    > nr rachunku do spłat kredytu. Powołałem sie na klauzule
    > niedozwolone w umowach kredytowych. Zobaczymy

    Odpowiedza OK - bo inaczej nie moga.

    Tez przez to przechodzilem ostatnio - kredyt w PLN. Sprawa zalatwiona
    szybko i bez problemow - konto zmienione na NET (darmowe - narazie). A
    raczej zalozone nowe i skasowane stare konto. Oplata - 50 pln za aneks
    do umowy. Czas - ok tygodnia.

    Ogolnie masz dwie mozliwosci:
    a) konto techniczne - a wiec za free, ale nie masz podgladu przez net,
    ogolnie wplacasz dana kwote na konto "nieswoje".
    b) konto net - narazie darmowe (gdy nie bierzesz karty, jak wprowadza
    oplaty jakies to powiem im bye bye) - dzieki temu mam podglad kredytu
    przez net.

    W obu przypadkach zaplacisz 50 pln za aneks do umowy.

    Ew mozesz jeszcze zlaozyc inne konto lub zostawic to - ale skoro chcesz
    taniej to tylk ote 2 mozliwosci zostaja.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-06-01 14:38:26
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Maverick" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:h00onu$esa$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Ew mozesz jeszcze zlaozyc inne konto lub zostawic to - ale skoro chcesz
    > taniej to tylk ote 2 mozliwosci zostaja.

    Liczę na trzecią opcję. Ponieważ nie zamierzam płacić 50 PLN
    tzn twoja opcja a) ale bez aneksu :)

    Ryba

  • 6. Data: 2009-06-01 19:07:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2009-06-01 16:38, Ryba stwierdził, że:
    > Liczę na trzecią opcję. Ponieważ nie zamierzam płacić 50 PLN
    > tzn twoja opcja a) ale bez aneksu :)

    I może frytki do tego?
    A tak poważnie - jest to kredyt przejęty przez Pekao z BPH? Jeśli tak,
    to swego czasu bepeh miał ofertę, zgodnie z którą w zamian za posiadanie
    RORu dostałeś marżę niższą o 0.5%.
    Jeśli tak było, to licz się z tym, że zamknięcie tego konta przełoży się
    na wzrost oprocentowania kredytu.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 7. Data: 2009-06-02 06:02:46
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:h018sq$bss$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > dostałeś marżę niższą o 0.5%.
    > Jeśli tak było, to licz się z tym, że zamknięcie tego konta przełoży się

    Frytek nie jadam. Wiec dziekuje.

    Kredyt brałem w PeKaO S.A. nie zadnym bph-u
    Mam tam konto od 10 lat. Przez dwa lata miałem marże 0,5%
    teraz do konca 0,85% Ale nie ma zapisow w umowie, ze to
    w zwiazku z kontem. Akurat byla wtedy taka promocja.
    Pewnym jest to, ze wiazanie ROR-u z kredytem jest niedozwolone
    wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    Ryba

  • 8. Data: 2009-06-02 13:31:18
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

> [...]
    > dostałeś marżę niższą o 0.5%.
    > Jeśli tak było, to licz się z tym, że zamknięcie tego konta przełoży się

    No i widzi Pan, Panie frytki do tego ;-)

    Własnie dzwoniła do mnie miła Pani z banku
    i zaproponowała konto darmowe NET.
    Wprawdzie z nowym nr rachunku, ale aneks do umowy
    mam gratis :)

    Ryba

  • 9. Data: 2009-06-02 14:07:26
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryba" napisał

    > Własnie dzwoniła do mnie miła Pani z banku
    > i zaproponowała konto darmowe NET.
    > Wprawdzie z nowym nr rachunku, ale aneks do umowy
    > mam gratis :)

    Tylko ciekawe, jak długo to konto NET będzie darmowe. Jakoś to niepodobne do
    Pekao SA, żeby cos proponowali za darmo.
    Pozdr.
    A.

  • 10. Data: 2009-06-02 15:21:53
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ryba" napisał

    > Tylko ciekawe, jak długo to konto NET będzie darmowe. Jakoś to niepodobne
    > do Pekao SA, żeby cos proponowali za darmo.

    To jest jedno z nowych kont. Dostepne od maja.
    Jak stanie sie platne to sie pismo powtorzy hehe
    Zreszta moze do tego czasu juz splace kredyt :)

    W tym koncie za karte maestro placi sie niecale 4 PLN.
    Ale mozna nie brac karty bankomatowej.

    Ryba