  • 1. Data: 2009-02-02 21:17:02
    Temat: kredyt bez bik i us/zus ale z deklaracja zarobkow
    Od: dEXTER <p...@g...com>

    Witam,

    Chciałbym pożyczyć ok. 30-35tys złotych.
    Szukam banku, lub innej instytucji, która bez problemu pożyczy pieniążki.
    Jest jeszcze jakaś opcja?

    pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2009-02-02 22:03:54
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    dEXTER pisze:
    > Witam,
    > Chciałbym pożyczyć ok. 30-35tys złotych.
    > Szukam banku, lub innej instytucji, która bez problemu pożyczy pieniążki.
    > Jest jeszcze jakaś opcja?
    z takimi wymaganiami to tylko provident, lombard itp.

  • 3. Data: 2009-02-02 22:08:42
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Radek Wroclawski" news:49876dcf$1@news.home.net.pl

    > z takimi wymaganiami to tylko provident, lombard itp.

    Bądź setki ogłoszeń kredytowych, których pełno na słupach latarni w
    miastach.

  • 4. Data: 2009-02-03 06:24:53
    Od: dEXTER <p...@g...com>

    Edward Malinowy pisze:
    > "Radek Wroclawski" news:49876dcf$1@news.home.net.pl

    > Bądź setki ogłoszeń kredytowych, których pełno na słupach latarni w
    > miastach.

    Czyli przez cholerny wpis do BIK i wspaniałe urzędy jestem ugotowany.
    Po prostu super.

    pozdrawiam,
    Robert

  • 5. Data: 2009-02-03 08:25:52
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Czyli przez cholerny wpis do BIK i wspaniałe urzędy jestem ugotowany.
    > Po prostu super.

    a czego oczekiwałeś? :-), że ktoś da ci pieniądze, jak masz problemy z ich
    oddawaniem?(bo chyba o taki wpis chodzi?), a poza tym taki wpis wcale o
    niczym nie przesądza, najwyżej dostaniesz jakiś lichwiarski procent, albo
    zarządają większego zabezpieczenia, tylko od razu wykładaj w banku kawę na
    ławę,
    a jeśli uważasz, że niesłusznie masz tyły w BIKu, to zarządaj od tego co
    wpisał, żeby usunąłał dane, a jak tego nie zrobi to do sądu z nim...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 6. Data: 2009-02-03 12:29:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dEXTER" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Edward Malinowy pisze:
    > Czyli przez cholerny wpis do BIK i wspaniałe urzędy jestem ugotowany.
    > Po prostu super.
    Te pretensje to chyba miej do Siebie a nie do banków i urzędów- no chyba ze
    bank wpisał w BIK nieprawdę.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-02-04 20:57:11
    Od: eNDeR <m...@g...com>

    On 2 Lut, 23:08, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
    > "Radek Wroclawski"news:49876dcf$1@news.home.net.pl

    > Bądź setki ogłoszeń kredytowych, których pełno na słupach latarni w
    > miastach.

    przepraszam za offtop, ale tu bywasz czesciej: odezwij sie w grupie o
    muzyce (muzyka z reklamy Citroena)