  • Data: 2003-07-02 13:40:41
    Temat: Re: kradzież karty
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Stawicki"

    > Nie magia. Głupi traf.
    >
    > PIN wpisany przez Ciebie jest w bankomacie szyfrowany. (.........)

    Ogladalem tak z 7-8 lat temu program ktorejs niemieckiej TV na temat wpadki
    Citibanku
    - mieli jakies pare tygodni taki blad w oprogramowaniu że co byś jako PIN
    nie wpisał
    to po dojsciu do banku bylo akceptowane

    Pamietam jak reporter demonstrował na ludziach z ulicy z kartą citi wpisując
    jako PIN
    te same cyferki i pokazywali jak bankomat grzecznie wyplaca.
    Akurat zdążyli się tym zainteresować i nagrać program dla TV zanim cti blad
    poprawił

    Wniosek - jesli to był citi to niekoniecznie trzeba trafu lub cudu ;-))
    *** blad ***